پرداخت بیش از ۱۴۰۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی رشد تولید در بوشهر

بوشهر- ایرنا- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت:۱۴ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال انواع تسهیلات بانکی از ابتدای امسال تاکنون برای رشد و رونق تولید و اشتغال در این استان پرداخت شده است.

مهدی صفوی روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا در بوشهر اظهار کرد:این میزان اعتبار برای حمایت از واحدهای تولیدی استان بوشهر با پرداخت تسهیلاتی نظیر طرح تبصره ۱۶، طرح رونق تولید، طرح تبصره ۱۸، راه اندازی مشاغل خانگی، مصوبات سفر و احیاء واحدهای صنعتی راکد از طریق بانک‌های عامل پرداخت شده است.

وی با اشاره به اولویت قرار دادن حمایت از بنگاههای تولیدی در استان عنوان کرد : طی سالجاری برای پنج هزار و ۵۰۰ بنگاه اقتصادی در حوزه صنعت، معدن، تجارت و همچنین مشاغل خانگی در زمینه های مختلف کسب و کار، تسهیلات لازم پرداخت شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر تصریح کرد : در راستای اقدامات متعدد حمایت از بنگاه های اقتصادی، برگزاری جلسات مستمر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، بازدید های میدانی از واحد های صنعتی با حضور مسئولین اجرایی مرتب و تشکیل جلسات ویژه برای هر بنگاه تولیدی مشکل دار با حضور مسئولین استانی و کشوری انجام شده است.

صفوی ادامه داد: به منظور فعال نمودن واحدهای راکد، ایجاد و توسعه واحد تولیدی و راه اندازی کسب و کار در حوزه مشاغل خانگی انجام گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha