۱۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۴۰
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85412776
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هفته فیلم بوشهر به ایستگاه پایانی رسید

۱۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۴۰
کد خبر: 85412776
هفته فیلم بوشهر به ایستگاه پایانی رسید

بوشهر-ایرنا- دبیر اجرایی سومین دوره هفته فیلم بوشهر گفت: سومین دوره این رویداد که با هدف نمایش فیلم‌های سینماگران بوشهر و تحلیل و بررسی تخصصی این فیلم ها اجرا شده به ایستگاه پایانی خود رسید.

حسین مظفری روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در این رویداد که به مدت پنج روز برگزار شد، آثار شاخصی از فیلم سازان شهر بوشهر پخش شد که برخی از فیلم‌های این رویداد برای نخستین بار اکران عمومی شده است.

وی بیان کرد: پنج فیلم اکران شده در این جشنواره با محوریت بوشهر و زیست، اقلیم و فرهنگ بومی جنوب کشور انجام شده و نشانگر ردپای قوی دغدغه های فرهنگی در آثار هنرمندان بوشهری است.

دبیر اجرایی سومین دوره "هفته فیلم بوشهر با اشاره به آثار پخش شده در این رویداد گفت: فیلم های "بی بی مریم" اثر زینب عربی، "صبح روز آخر" اثر احسان احمدزاده، "نفس" اثر جواد غلام نژاد جبری، "سبالو" اثر محسن نساوند و "ژرمانسیکا" اثر رامتین بالف از جمله فیلم های اکران شده در این جشنواره بوده است.

وی عنوان کرد: حضور چند کارگردان فیلم اولی در کنار هنرمندان پیشکسوت و برنده جشنواره های بین المللی، هفته فیلم بوشهر را به محلی برای داد و ستد فرهنگی و انتقال تجربه تبدیل کرده است.

مظفری یادآور شد: این رویداد هنر بیشتر با هدف توجه به سینمای بوشهر و سینماگران این دیار و تکریم پیشکسوتان و فعالان حوزه‌های مختلف سینمای بوشهر به اجرا درآمد.

دبیر اجرایی سومین دوره "هفته فیلم بوشهر بیان کرد: مراسم اختتامیه سومین دوره هفته فیلم بوشهر روز ۱۹ اسفند ماه ساعت ۱۹:۳۰ در هتل ژرمانیسکا و با تجلیل از حیات هنری استاد غلامحسین بارونی برگزار می‌شود.

هفته فیلم بوشهر پیش از این در سال‌های ۹۶ و ۹۷ نیز برگزار و در ادامه با شیوع کرونا برای چند سال متوقف شده بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha