۱۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۴۳
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 85412959
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تصادف‌های منجر به فوت در مهاباد ۲۰ درصد افزایش یافت

مهاباد- ایرنا- فرمانده پلیس راه نقده - مهاباد گفت: امسال تاکنون ۲۲ مورد تصادف فوتی در محورهای مواصلاتی این شهرستان رخ داده که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است.

سرهنگ اسماعیل کیکاوس روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: محورهای برهان، مسیر مهاباد به سمت راهی دارلک و از سه راهی دارلک به سمت سه راهی ترشکان بیشتر موارد ثبت تصادف طی سال جاری را داشته است.

وی اضافه کرد: امسال همچنین تصادفات جرحی و خسارتی به ترتیب نسبت به مدت مشابه سال گذشته در این شهرستان افزایش ۴۰ و ۶۰ درصدی را نشان می دهد.

فرمانده پلیس راه نقده - مهاباد بیان کرد: عمده دلیل تصادف اتفاق افتاده در حوزه شهرستان بر اثر واژگونی خودروها و هدایت آنها به سمت مقابل بوده است.

سرهنگ کیکاوس علت ۴۵ درصد تصادفات را سرعت غیرمجاز دانست و گفت: نبود خط کشی، نبود نیوجرسی جداکننده، شیب های تند و کم عرض و عدم وجود حفاظ پل و ایمنی جاده از جمله ضعف های حوزه راه محورها شهرستان گزارش شده است.

وی از نبود رنگ آمیزی راه های برون شهری و نابسامانی در تحویل پروژه های راهدای انتقاد کرد و افزود: محورهای برون شهری در برخی از نقاط بدون رنگ آمیزی و شروع به کار مشخص زیر بار ترافیکی رفته که برای رانندگان و حتی پلیس نیز سردرگرمی ایجاد کرده است.

مهاباد در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و از شهرهای گردشگرپذیر این استان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha