۱۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۲۴
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85413034
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یک واحد غیرمجاز فرآوری پوست و روده دامی در بهارستان پلمب شد

بهارستان - ایرنا - روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان بهارستان از پلمب یک واحد غیرمجاز فرآوری پوست و سورت روده گوسفند در روستای همدانک این شهرستان توسط کارشناسان اداره دامپزشکی خبر داد.

به گزارش ایرنا از اعلام روز شنبه روابط عمومی اداره دامپزشکی بهارستان، در پی بازدید فرماندار و معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری از یک واحد غیرمجاز فرآوری پوست گوسفندی و دستور رسیدگی به اداره دامپزشکی، پس از مراجعه کارشناسان این اداره و عدم اجازه بازدید توسط نگهبان واحد، با اخذ حکم ورود از معاون دادستانی و حضور نماینده کلانتری منطقه، اقدام به شکستن قفل و ورود به کارگاه کردند.

این گزارش می افزاید: در این عملیات مقدار ۵۰۰ عدد روده گوسفندی غیربهداشتی، یکهزار و ۲۰۰ عدد پوست گوسفندی و ۸۰ جلد پوست گاوی نیز ضبط شد.

براساس این گزارش، با حکم نهایی دادستان شهرستان بهارستان روده های ضبط شده با حضور نمایندگان کلانتری و اداره بهداشت در محل دفن و پوست های گوسفندی و گاوی غیرمجاز نیز به کارخانه چرم ورامین منتقل و واحد مربوطه پلمب شد.

بهارستان با جمعیت بیش از ۷۵۰ هزار نفر و ۲ بخش بوستان و گلستان در جنوب غربی استان تهران یکی از شهرستانهای پر تراکم به لحاظ جمعیتی با کمترین وسعت جغرافیایی در کشور است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha