ابراهیمی: دوومیدانی سال پُر فراز و نشیبی داشت؛ میزبانی ایران، ممتاز بود

تهران- ایرنا- مربی دوومیدانی ایران با بیان اینکه این رشته سال پُر فراز و نشیبی داشت، گفت: میزبانی ایران از مسابقات داخل سالن آسیا عالی بود و کنفدراسیون آسیا نیز با اعطای حکم ممتاز میزبانی این مهم را تایید کرد.

لیلا ابراهیمی در گفت‌وگو با ایرنا درباره عملکرد دوومیدانی زنان ایران در سال ۱۴۰۲، اظهار کرد: سال خیلی خوبی داشتیم و نتایج خوبی در بیشتر ماده‌ها کسب کردیم. رویداد مهمی که امسال رقم خورد، میزبانی مسابقات آسیایی داخل سالن بود. خوشحالم مسابقات لغو نشد، چراکه در این صورت میزبانی مسابقات آسیایی برای همیشه از ایران گرفته می‌شد.

حکم ممتازی میزبانی داخل سالن آسیا را گرفتیم

وی افزود: مهدی مبینی سرپرست فدراسیون دوومیدانی در این چند ماه کار بزرگی انجام داد که نتیجه آن دریافت حکم ممتازی ایران برای برگزاری مسابقات آسیایی از طرف کنفدراسیون دوومیدانی قاره کهن بود. این حکم بسیار معتبر و حائز اهمیت است و هر کشوری نمی‌تواند آن را دریافت کند.

فصیحی رکوردهای خوبی برای ورودی المپیک کسب کرد

مربی رده‌های پایه دوومیدانی، عنوان کرد: پیش بینی ۲ تا ۳ مدال را در مسابقات قهرمانی آسیا داشتیم، اما توانستیم مدال‌های زیادی کسب کنیم و رکوردهای خوبی از سوی ورزشکاران ثبت شد. فرزانه فصیحی نیز توانست امتیازات مناسبی برای ورودی المپیک کسب کند. برای حمیده اسماعیل‌نژاد هم فرصت‌هایی وجود دارد تا بتواند بدرخشد.

ابراهیمی: دوومیدانی سال پُر فراز و نشیبی داشت؛ میزبانی ایران، ممتاز بود

کادر فنی مجربی داریم

وی ادامه داد: در بخش مردان ورود نمی‌کنم چون در حیطه من نیست اما باید بگویم برای فدراسیون دوومیدانی در ماه‌های آخر سال بهترین‌ها رقم خورد. عضو کمیته فنی فدراسیون هستیم و معتقدم برنامه‌ریزی برای امسال بسیار منظم، منسجم و براساس قوانین درست آسیایی بود. کادر فنی بسیار خوبی در طی این سال‌ها در فدراسیون داشتیم و صراحتا می‌گویم در این کادر؛ مربیان باتجربه و قهرمانان اسبق و دوره دیده هستند و این باعث می‌شود بهترین‌ها برای ورزشکاران و فدراسیون رقم بخورد.

برنامه‌های فدراسیون در دو ماه آخر سال نفس‌گیر بود

ابراهیمی یادآور شد: امیدوارم در سال جدید با انتخاب رئیس فدراسیون بتوانیم برنامه‌های تدوین شده را دنبال کنیم تا اتفاقات خوبی را رقم بزنیم. در سال ۱۴۰۲ خیلی فراز و نشیب داشتیم. رئیس فدراسیون رفت و دو سرپرست هم عوض شدند که این تغییرات متعدد، خوب نیست. دوباره تاکید می‌کنم که با میزبانی ممتاز آسیا، این سال برای دوومیدانی ختم به خیر شد و تمام تلخی‌ها از بین رفت. هرچند در ۲ماه آخر سال، برنامه‌ها بسیار فشرده، نفس‌گیر و واقعا خسته کننده بود.

میزبانی داخل سالن آسیا را به فال نیک می‌گیریم

وی گفت: دو مسابقه قبل از رقابت‌های داخل سالن آسیا برگزار کردیم که خیلی ایراد داشت و در آن بسیار حرف و حدیث بود اما آنها را به فال نیک گرفتیم زیرا می‌دانستیم برنامه ما به چه شکل است. خوشحال شدیم که این اتفاقات فنی و غیراصولی در دو مسابقه انتخابی قبل از آسیا دیده شد زیرا برای ما بسیار مهم بود تا اشکالات کار را ببینیم. در این مدت کوتاه و با وجود حجم فشرده کار؛ ایرادات را رفع کردیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha