۱۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۷:۱۰
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85413250
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار قرچک: انتخاباتی سالم در کمال آرامش و امنیت برگزار شد

قرچک - ایرنا - فرماندار شهرستان قرچک گفت: انتخابات یازدهم اسفند شهرستان قرچک با حضور حداکثری مردم و در کمال آرامش و امنیت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین فخاری روز شنبه در جلسه امور مساجد که در آستانه حلول ماه مبارک رمضان برگزار شد، اظهار داشت: تلاش و زحمات چندین ماهه مسئولان ستاد انتخابات، مسئولان ادارات و دست اندرکاران با حضور حداکثری مردم در روز یازدهم اسفند به بار نشست و برگ زرین دیگری در تاریخ سراسر افتخار مشهد شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۴۲ رقم خورد.

وی افزود: وحدت، همدلی و اتحاد ارکان شهرستان قرچک و همراهی و اعتماد مردم شهرستان در کنار برگزاری جلسات و نشست‌های مختلف، اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی موجب شد تا انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، پرشور و با صلابت برگزار شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: بررسی ابعاد مختلف انتخابات یازدهم اسفند نشان داد که این رویداد مهم سیاسی در کمال آرامش و امنیت و با مشارکت مطلوب و نظارت دستگاه های ناظر به بهترین شکل ممکن برگزار شد.

فرماندار قرچک ادامه داد: بزرگترین دستاورد این انتخابات، آرامش، امنیت، مشارکت و سلامت قابل قبولی است که به عنوان چهار راهبرد مد نظر رهبر معظم انقلاب در شهرستان قرچک عملی و اجرا شد.

وی با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان، با تأکید بر لزوم توجه به جایگاه مساجد گفت: تمام روئسای ادارات موظفند تا در مسیررونق مساجد تلاش کنند، موضوع مهمی که در ایام الله دهه مبارک فجر و حضور مسئولان در برنامه‌های مختلف اجرا شده در مساجد خود را به خوبی نشان داد و موجب شد تا کارکردهای مساجد به درستی در جامعه نمایان شود.

امام جماعت برای مساجد قرچک تأمین می‌شود

فرماندار قرچک: انتخاباتی سالم در کمال آرامش و امنیت برگزار شد

رئیس امور مساجد شهرستان قرچک نیز در این جلسه اظهار داشت: رونق مساجد با حضور ائمه جماعت محقق و با پشتیبانی امام جمعه شهرستان تلاش می‌شود تا در ایام ماه مبارک رمضان، مساجد قرچک از امام جمعه برخوردار شوند.

حجت الاسلام مصطفی دین‌پرور افزود: شهرستان قرچک ۹۶ مسجد دارد که تا کنون ۲۵ مسجد از حضور ائمه جماعت برخوردار است که با پیگیری‌های امام جمعه شهرستان، ۶ امام جماعت با استفاده از ظرفیت‌های داخلی برای سایر مساجد نیز تأمین شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان و لزوم حضور مبلغان دینی در مساجد، تلاش می‌شود تا سایر مساجد نیز از امام جماعت برخوردار شوند.

قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha