تصادف سواری پژو با تریلر در تهران ۲ کشته برجای گذاشت

تهران بزرگ - ایرنا - سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تصادف یک دستگاه خودرو سواری پژو ۲۰۶ با تریلر در بزرگراه شهید همت خبر داد و گفت: این سانحه رانندگی ۲ کشته داشت.

سید جلال ملکی روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: ساعت ۳:۲۱ بامداد امروز حادثه تصادف در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید همت نرسیده به خروجی بزرگراه چمران شمال به سامانه ۱۲۵ اعلام و در مدت زمان سه دقیقه ماموران سه ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: یک دستگاه تریلر که بار میلگرد داشت در گوشه ای از بزرگراه متوقف شده بود و ۱۰ متر قبل بشکه و مانع گذاشته شده بود و همچنین یک مرد نیز در حال علامت دادن بود که بدلایل نامشخص یک دستگاه خودرو سواری ۲۰۶ با فرد علامت دهنده برخورد کرده و در ادامه با تریلر برخورد شدید داشته است.

ملکی با بیان اینکه بر اثر شدت برخورد بخش زیادی از اتاقک خودرو سواری در زیر تریلر گرفتار و ۲ سرنشین مرد جوان در داخل خودرو گرفتار بودند، گفت: آتش نشانان وارد عملیات نجات شدند که هر ۲ نفر را خارج کردند.

وی خاطرنشان کرد: در این حادثه فرد علامت دهنده که یک مرد ۷۰ ساله تبعه کشور افغانستان بوده به همراه یک سرنشین مرد ۳۵ ساله جان باختند و دیگر سرنشین این خودرو خوشبختانه زنده مانده اما مصدوم و بدحال بود که تحویل عوامل اورژانس شد.

ملکی علت این تصادف را در دست بررسی کارشناسان پلیس راهور اعلام کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha