رونمایی از ۱۳ محصول دانش‌بنیان در نمایشگاه حمل و نقل تهران+فیلم

تهران بزرگ - ایرنا - مدیرعامل شرکت نمایشگاهی شهر آفتاب تهران از گشایش بیستمین نمایشگاه حمل و نقل، خدمات شهری و ماشین‌آلات در این نمایشگاه خبر داد و گفت: در این نمایشگاه از ۱۳ محصول دانش‌بنیان هم رونمایی شد.

عباس تقدسی‌نژاد روز پنجشنبه درباره برپایی این نمایشگاه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در حالی که ۱۷ دوره نمایشگاه تخصصی خدمات شهری و حمل و نقل در مجموعه نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شده بود اما این نمایشگاه تخصصی به شهرآفتاب انتقال داده شده و به عنوان یک رویداد مهم در حوزه حمل و نقل و خدمات شهری شناخته می‌شود.

وی اضافه کرد: در این نمایشگاه ۱۳ محصول دانش‌بنیان به نمایش گذاشته شده و در وسعت ۱۲ هزار مترمربع تا شنبه هفته آینده برای بازدید علاقه‌مندان به صنعت خودرو، حمل و نقل و ماشین‌آلات در تهران دایر است.

تقدسی‌نژاد ادامه داد: از آنجا که نمایشگاه یادشده هم مخاطب عام و خاص دارد به همین منظور به موضوعات تخصصی مرتبط با شهرداری تهران نیز پرداخته می‌شود به عنوان زیر مجموعه شهرداری تهران تمرکز ما در این دوره بر روی استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان و نمایش توانمندی‌های شرکت‌های داخلی است.

وی همچنین به اهمیت موضوع خودروهای برقی اشاره کرد و گفت: در این دوره با توجه به اقدامات شهرداری تهران در زمینه واردات خودروهای برقی و عمومی، ظرفیت مناسبی برای رونمایی از این ابتکارات و خدمات جدید به مردم در حوزه حمل و نقل و خدمات شهری وجود دارد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاهی شهر آفتاب تهران تاکید کرد که این نمایشگاه فرصتی مناسب برای معرفی نوآوری‌ها و خدمات جدید در راستای بهبود کیفیت زندگی شهروندان خواهد بود.

مجری بیستمین نمایشگاه خدمات شهری، حمل و نقل و ماشین‌آلات وابسته در شهر آفتاب درباره اهداف عمده این نمایشگاه نیز گفت: اهداف اصلی برپایی این نمایشگاه به ۲ موضوع مهم ورود فناوری به کشور و حمایت از تولید داخلی و شرکت‌های دانش‌بنیان برمی‌گردد.

سیدعلی اعتدالی اظهار کرد: در ۲ یا سه سال اخیر که تحریم‌ها پشت سر گذاشته شده است، تمرکز ما بیشتر بر روی این ۲ موضوع دانش و محصول بوده که در این راستا به دنبال شناسایی محصولات و ارتباط با کشورهای مختلف هستیم.

وی اظهار کرد: در حقیقت تمرکز بیشتر بر روی محصول است زیرا به عنوان برگزارکننده نمایشگاه، مسئولیت معرفی و نمایش محصولات را بر عهده داریم.

به گفته وی، موضوع دانش و فناوری به خود شرکت‌کنندگان مربوط می‌شود و هدف ما این است که به بهترین شکل ممکن محصولات را معرفی کرده و آن‌ها را به کارشناسان و افرادی که به دنبال این موضوع هستند، ارائه دهیم.

به گفته اعتدالی، بیستمین نمایشگاه تخصصی خدمات شهری و حمل و نقل و صنایع وابسته تا روز شنبه هفته آینده با شرکت بیش از ۷۰ شرکت و تولیدکنندگان تخصصی در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب دایر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha