۲۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۳۶
کد خبر: 85413873
T T
۱۴ نفر

برچسب‌ها

کمپ اجباری ترک اعتیاد جیرفت متناسب با نیاز توسعه یابد

جیرفت- ایرنا- رییس دادگستری جیرفت گفت: کمپ کنونی ترک اعتیاد ماده ۱۶ شهرستان موقت است و نیاز به ساخت ساختمان جدید با توجه به وسعت شهرستان  و جنوب استان دارد.

به گزارش ایرنا اصغر ستایی مختاری روز یکشنبه در جریان بازدید از کمپ ترک اعتیاد ماده ۱۶ جیرفت اظهار کرد: باتوجه به تعداد بالای پذیرشی که به طور قطع در این مرکز انجام می شود، توسعه این کمپ ضرورت دارد.
وی راه اندازی این مکان را برای نگهداری و بازپروری معتادان متجاهر دانست و افزود: جمع آوری آنان در کاهش وقوع برخی جرایم از جمله سرقت‌های خرد بسیار موثر است.
این مسئول ادامه داد: لازم است تمامی دستگاه‌ها در بهبود وضعیت این مرکز و مراقبت بعد از خروج این افراد با دستگاه قضایی همکاری کنند.

ستایی مختاری گفت: اقدامات خوبی برای بازسازی کمپ نگهداری و بازپروری ماده ١۶ قانون مبارزه با مواد مخدر توسط شهرداری و شورای شهر نسبت به بازدیدی که پیش از این از ساختمان داشتیم، صورت گرفته است و جا دارد از این مجموعه ها تشکر کرد.

وی اضافه کرد: با معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان، سازمان بهزیستی استان و فرمانداری شهرستان برای تأمین اعتبار و تجهیز این مرکز و افزایش امکانات هماهنگی لازم صورت گرفته و قول مساعد از سوی آنها داده شده است.

به گزارش ایرنا مراکز ماده ۱۶ که طبق قانون مبارزه با مواد مخدر ایجاد شده‌اند، مراکز ترک اعتیاد اجباری برای نگهداری و ارائه خدمات به معتادان بی‌خانمانی است که به طور علنی در خیابان‌ها مواد مخدر مصرف می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha