یک فوتی و ۹ مصدوم در پی انفجار مواد محترقه در منزل مسکونی

تهران - ایرنا- سخنگوی سازمان اورژانس کشور اعلام کرد: در پی انفجار مواد محترقه در یک خانه مسکونی در تهران یک نفر فوت و ۹ نفر مصدوم شدند.

بابک یکتاپرست روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار حوزه سلامت ایرنا افزود: حادثه آتش سوزی (انبار مواد محترقه) ظهر امروز در تهران در محدوده منطقه زیر پل ری بازارچه نائب السطنه روی دادو این حادثه احتمالا ۱۰ مصدوم دارد و ۴ آمبولانس ۱ دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک دستگاه موتورلانس به محل اعزام شده است.

وی اظهار داشت: ۲ نفر از مصدومین حادثه از پرسنل آتش نشانی هستند و انفجار مواد محترقه عامل آتش سوزی بوده است.

یکتاپرست با بیان اینکه مصدومان این حادثه به بیمارستان منتقل شدند، اظهار داشت: ۲ مصدوم آتش نشان به بیمارستان مطهری و ۷ مصدوم دیگر به شهدای ۷ تیر و یافت آباد منتقل شدند و برای انتقال مصدومان از ۱۲ دستگاه آمبولانس استفاده شد.

بابک محمودی رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر نیز از اعزام دو تیم آنست به درخواست آتش نشانی تهران به محل آتش سوزی خبر داد و گفت: یک ساختمان ۲ طبقه در خیابان ری دچار انفجار شدید شد.

وی تصریح کرد: انفجار باعث تخریب این خانه و خانه مجاور شده و اکنون ماموران آتش‌نشانی در محل موردنظر حضور دارند؛ همچین احتمال دارد افرادی در این حادثه محبوس شده باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha