کمیته امداد گلستان ۶ هزار مددجوی نیازمند را صاحب شغل کرد
عکس آرشیو است

گرگان- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان گفت: امسال ۶ هزار و ۱۹۶ فرصت شغلی برای مددجویان و افراد واجد شرایط خارج از حمایت این نهاد در استان ایجاد شد که ۵۵ درصد بیشتر از تعهد است.

به گزارش ایرنا، عیسی بابایی روز یکشنبه در جشن ملی توانمندسازی ۱۰۰ هزار مددجوی کمیته کشور و ارتباط ویدئو کنفرانسی با رییس جمهور در گرگان اظهار داشت: تعهد ایجاد فرصت شغلی امسال این نهاد در گلستان چهار هزار شغل بود.

وی یادآور شد: برای ایجاد این فرصت‌های شغلی در گلستان ۱۰ هزار و ۷۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده بود که تاکنون ۷۰ درصد این اعتبارات جذب شد.

کمیته امداد گلستان ۶ هزار مددجوی نیازمند را صاحب شغل کرد

وی تاکید کرد: کمیته امداد گلستان در ایجاد فرصت‌های شغلی جدید برای جامعه هدف خود و سایر اقشار نیازمند حمایت، مشکل ارائه خدمات ندارد ولی نیازمند حمایت بیشتر دستگاه‌های مرتبط است.

خودکفایی ۲ هزار و ۶۵۳ خانوار نیازمند در گلستان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان گفت: در چند سال اخیر و با استمرار کمک‌های هدفمند، ۲ هزار و ۶۵۳ خانوار زیر پوشش این نهاد خودکفا شداند.

وی ادامه داد: داشتن حداقل درآمد خالص ماهانه، خروج از جمع سه دهک اول و گذشتن ۱۸ ماه از دوره اشتغال، ویژگی‌ خودکفاشدن مددجوی این نهاد است.

بابایی ادامه داد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۲۴ هزار و ۷۱۰ فرصت‌های شغلی با حمایت استانداری و همراهی بانک‌های عامل در گلستان ایجاد شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha