۲۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۵۴
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85414236
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نمایشگاه نقاشی "شمعدانی‌ ها" در سنندج دایر شد

۲۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۵۴
کد خبر: 85414236
نمایشگاه نقاشی "شمعدانی‌ ها" در سنندج دایر شد

سنندج- ایرنا- نمایشگاه انفرادی نقاشی آثار هنرمند پیسکشوت سنندجی "مهناز اسعد" با عنوان شمعدانی ها با حمایت حوزه هنری در محل گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، در این نمایشگاه ۵۰ تابلوی نقاشی با موضوع طبیعت، طبیعت بی جان و پرتره حاصل فعالیت‌های ۲ سال اخیر این بانوی هنرمند کردستانی به معرض نمایش گذاشته شده است.

مهناز اسعد، فارغ التحصیل دانشسرای هنر سنندج و هم دوره اساتیدی همچون استاد فردین صادق ایوبی، زبردست، گلکار زاده، جابر اطاعتی و خدارحمی بوده است.

وی نقاشی را از همان دوران کودکی آغاز و در ۱۴ سالگی با ورود به دانشسرای هنر به صورت جدی پیگیری کرده و سپس با حضور در آموزش و پرورش سال‌ها هنر را آموزش داده است.

این هنرمند کردستانی در حاشیه افتتاح این نمایشگاه با معرفی استاد قربان امیری، استاد محسنی‌هاشمی و استاد جواهری به عنوان اساتید خود گفت: از سال ۱۳۶۵ به صورت حرفه ای نقاشی را شروع کرده و تاکنون ضمن حضور در نمایشگاه بین المللی استانبول در سال ۱۳۹۶، دو نمایشگاه انفرادی و چندین نمایشگاه گروهی را در سنندج و کرمانشاه برگزار کرده‌است.

وی که دوره خوشنویسی را تا مقطع عالی نیز گذرانده و چندین عنوان برتر بانوی هنرمند را در کرمانشاه کسب کرده است، در خصوص این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه با همکاری حوزه هنری استان کردستان و شهرداری سنندج، آثار رنگ و روغن خود را با سبک رئال در اندازه‌های مختلف در معرض نمایش قرار داده است.

نمایشگاه نقاشی "شمعدانی‌ ها" تا پایان روز جمعه ۲۵ اسفند در گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج دایر بوده و علاقه مندان می توانند در ایام برگزاری هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۰ از این آثار دیدن کنند.

۱۰ درصد از درآمد حاصل از فروش آثار این نمایشگاه به کودکان کار و خانواده های نیازمند اختصاص خواهد یافت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha