۲۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۲۲
کد خبرنگار: 934
کد خبر: 85414252
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آتش‌نشانی اردبیل به سیستم اطفای حریق پیشرفته مجهز شد

اردبیل- ایرنا- رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل از تجهیز این مجموعه به سیستم اطفای حریق پیشرفته ای.اف.تی (AFT) کوله‌ای و چرخدار خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری اردبیل، قربان کاجی روز یکشنبه از خرید ۲ دستگاه اطفای حریق پیشرفته قابل حمل خبر داد و گفت: با توجه به اینکه بازار و سایر مکان‌های تاریخی در هسته مرکزی شهر و نقاط پر رفت و آمد اردبیل قرار دارند، نیروهای عملیاتی برای انجام ماموریت در این مکان‌ها با مشکل‌هایی از جمله ترافیک روبه‌رو هستند.

وی با بیان اینکه در بعضی نقاط اردبیل رفت و آمد خودرو به طور تقریبی غیرممکن است، افزود: بر همین اساس سازمان آتش‌نشانی نسبت به خرید دستگاه‌های خاموش‌کننده کوله‌ای و چرخدار اقدام کرده است که قابلیت خاموش‌کنندگی بالایی دارند و می‌توانند به صورت آب و کف نیز عمل کنند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل عنوان کرد: این دستگاه‌ها که در اختیار ایستگاه‌های آتش‌نشانی قرار گرفته، به فناوری مه و آب مجهز بوده و کاربرد آن برای خاموش کردن شعله‌های آتش همانند خودرویی پیشتاز است.

وی در ادامه با اشاره به نزدیکی عید نوروز و شلوغی بازار، از همشهریان خواست تا در زمان وقوع حادثه‌های احتمالی مسیر را برای عبور خودروهای امدادی باز بگذارند تا به راحتی بتوانند به محل حادثه برسند و به سرعت امدادرسانی کنند.

جمعیت حال حاضر شهر اردبیل افزون بر ۵۳۰ هزار نفر برآورد می‌شود و ۱۳۵ نفر آتش‌نشان در ایستگاه‌های هفتگانه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل مشغول عملیات‌های امداد و نجات و اطفای حریق هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha