۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۶:۳۳
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 85244866
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آتش‌سوزی در ساختمان سرو اردبیل مهار شد

۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۶:۳۳
کد خبر: 85244866
آتش‌سوزی در ساختمان سرو اردبیل مهار شد

اردبیل - ایرنا - آتش‌سوزی در ساختمان سرو واقع در میدان وصال کارشناسان اردبیل با حضور به موقع آتش‌نشانان مهار شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری اردبیل روز یکشنبه در محل حادثه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: با اعلام خبر وقوع آتش‌سوزی در ساختمان سرو در میدان وصال واقع در شهرک کارشناسان در ساعت ۱۴:۴۳ دقیقه، آتش‌نشانان ایستگاه شماره چهار آتش‌نشانی اردبیل به فاصله کمتر از سه دقیقه در محل حضور یافته و اقدام به اطفای حریق کردند.

قربان کاجی اضافه کرد: آتش‌سوزی در طبقه چهارم این ساختمان ۱۰ طبقه رخ داده بود و آتش‌نشانان اقدام به خارج کردن حدود ۱۵ نفر از شهروندان حاضر در ساختمان کردند که در طبقات بالاتر حضور داشتند و خوشبختانه آتش در سریع‌ترین زمان ممکن و بدون هرگونه تلفات جانی خاموش شد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر سیستم برق و گاز ساختمان قطع شده است و کارشناسان آتش‌نشانی بعد از بررسی‌های اولیه نظر خود را درباره علت آتش‌سوزی و سیستم اطفای حریق ساختمان اعلام خواهند کرد.

آتش‌سوزی در ساختمان سرو اردبیل مهار شد

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری اردبیل در خصوص وضعیت ایمنی ساختمان‌های بلند مرتبه در شهر اردبیل گفت: با توجه به اینکه صدور پایان کار برای ساختمان‌ها منوط به تایید سازمان آتش‌نشانی است، این سیستم در ساختمان‌های نوساز وجود دارد ، ضمن اینکه فرهنگ ایمنی در شهر رشد کرده و اغلب شهروندان اقدام به تعبیه این سیستم در ساختمان‌ها می‌کنند.

کاجی اضافه کرد: وضعیت ساختمان‌های قدیمی بلند مرتبه هم توسط کارشناسان آتش‌نشانی بررسی می‌شود و در صورتی که ساختمان نا ایمن باشد حتما گزارش مکتوب به مالکان و دستگاه‌های ذیربط اعلام می‌شود تا نسبت به رفع نواقص اقدام کنند.

وی با اشاره به درپیش بودن فصل سرما و افزایش استفاده شهروندان از وسایل گازسوز به شهروندان توصیه کرد حتما در نصب و راه‌اندازی و استفاده از سیستم‌های گرمایشی از جمله بخاری گازی به توصیه‌های ایمنی توجه کنند تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

آتش‌سوزی در ساختمان سرو اردبیل مهار شد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha