۲۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۵۲
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85414327
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

ادعای وزیر صهیونیست: یک میلیون فلسطینی را از رفح جابجا می‌کنیم

تهران- ایرنا- وزیر خارجه رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) در سخنانی به طرح این رژیم برای کوچاندن اجباری بیش از یک میلیون فلسطینی از رفح در جنوب نوار غزه اذعان کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری سما، «یسرائیل کاتس» وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در این باره گفت: اسرائیل بیش از یک میلیون فلسطینی را از شمال نوار غزه به جنوب منتقل کرده است.

وی افزود: باید قبل از عملیات رفح، آنها را به غرب غزه و مناطق دیگر منتقل کنیم.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی پیش از این نیز در واکنش به اظهارات «جو بایدن» رئیس جمهوری آمریکا درباره پرهیز از حمله به رفح، مدعی شد: واشنگتن با وجود انتقاد از تل‌آویو، کماکان از جنگ علیه غزه حمایت می کند.

وی با بیان اینکه آمریکا از اهداف جنگ (علیه غزه) حمایت می کند، افزود: تنها خواسته کاخ سفید، تخلیه شهروندان از رفح، قبل از حمله است. ما مردم غزه را قبل حمله و در طول عملیات، از منطقه خارج خواهیم کرد.

به گزارش ایرنا، آمریکا و دستگاه امنیتی رژیم صهیونیستی به کابینه نتانیاهو درباره حمله به رفح، در ماه مبارک رمضان هشدار داده‌اند.

مسوولان امنیتی رژیم صهیونیستی و آمریکا معتقدند که حمله به رفح به خاطر تبعات انسانی آن، می تواند به شروع انتفاضه دیگری در کرانه باختری، قدس و دیگر مناطق سرزمین های اشغالی منجر شود.

مقامات آمریکایی، حمله به رفح و کشتار تعداد بیشتری از غیرنظامیان فلسطینی را عامل بی اعتباری بیشتر رژیم اشغالگر اعلام کرده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha