۲۳ اسفند ۱۴۰۲، ۸:۳۸
کد خبر: 85414524
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مازیار: نباختن اولویت اول سرخابی‌ها است

۲۳ اسفند ۱۴۰۲، ۸:۳۸
کد خبر: 85414524
مازیار: نباختن اولویت اول سرخابی‌ها است

تهران- ایرنا- کارشناس فوتبال کشورمان گفت: نباید انتظار یک بازی زیبا و جذاب را در شهرآورد تهران داشت چرا که سال‌هاست مربیان دو تیم برای نباختن به زمین رفته‌ و این حس را به هوادار القا کرده‌اند که نباختن مهمترین عامل در این دیدار سنتی است.

اصغر مازیار روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا و با اشاره به شرایط دو تیم استقلال و پرسپولیس در آستانه شهرآورد سنتی پایتخت اظهار داشت: از نظر پیش‌بینی نتیجه و مسائل فنی باید انتظار یک بازی معمولی، همچون سال‌های قبل را داشت چراکه ترس از شکست و نباختن در این بازی اولین عامل و مهم‌ترین نکته برای کادر فنی سرخابی‌هاست.

وی ادامه داد: متاسفانه از سال‌ها قبل این حس و تفکر را در دل هواداران ایجاد کرده‌اند که نباختن در اولویت اول قرار دارد، وقتی این تفکر و ایده از کادر فنی به بازیکنان و بعد به سکوها تسری پیدا کند، وضعیت مشخص است. یکی از مربیان سرخابی‌ها در اظهار نظری گفته بود که اگر همه بازی‌ها را ببازیم شهرآورد را نمی‌بازیم و همین عامل باعث می‌شود روند این دیدار سنتی به شکلی که می‌بینیم پیش برود.

کارشناس فوتبال کشورمان تصریح کرد: از نظر ساختاری هر دو تیم شرایط بدی در زمین بازی ندارند اما از نظر ساختاری بیرون زمین مشکلاتی دارند که در روند نتایج و بازی‌های آنها تاثیرگذار است. این روند در پرسپولیس تا حدی پیش رفت که یحیی گل‌محمدی از جمع پرسپولیسی‌ها خارج شد و در حال حاضر هم می‌بینیم استقلال در سیستم مدیریتی و فنی خود با مشکلاتی دست به گربیان است. در چنین شرایطی نباید انتظار یک بازی خاص را داشت و به نظرم باز هم باید یک بازی معمولی به روال سال‌های قبل را شاهد باشیم.

مازیار در خصوص نقش اسمار در نتایج پرسپولیس توضیح داد: هنوز زود است بخواهیم در این مورد صحبت کنیم، پرسپولیس در این مدت نتایج خوبی گرفته، اما این را می‌توان به عوامل دیگری هم مرتبط دانست. به نظر من نقش بازیکنی مانند عبدالکریم حسن در بازی پرسپولیس را نباید نادیده گرفت و باید دید پرسپولیس در ادامه راه با چه نتایجی رو به رو خواهد شد.

دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور (جام خلیج فارس) امشب چهارشنبه از ساعت ۲۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

استقلال از ۱۹ بازی خود با ۴۲ امتیاز در صدر است و پرسپولیس نیز با ۳۹ امتیاز در رده دوم جای دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha