برگزاری دومین جلسه بررسی اخذ مجوز حرفه‌ای سرخابی‌ها/واگذاری ۸۰ درصد سهام پرسپولیس

تهران- ایرنا- دومین جلسه بررسی اخذ مجوز حرفه‌ای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش ایرنا، صبح امروز (دوشنبه) دومین جلسه بررسی اخذ مجوز حرفه‌ای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، حسین طلا مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، برنا فیروزی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان، سیدمحمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و مسئولان دو باشگاه آغاز شد.

بررسی انجام مصوبات جلسه قبلی و پیگیری‌های باقی مانده در فرایند اخذ مجوز حرفه‌ای این دو باشگاه، موضوع جلسه امروز است.

مصطفی زارعی، مدیر مجوز باشگاهی در این جلسه گفت: در این جلسه که با حضور وزیر ورزش و جوانان، معاونین وزیر، رییس فدارسیون فوتبال مدیران عامل دو باشگاه برگزار شد، مهمترین چالش‌های پیش روی این دو باشگاه برای اخذ مجوز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: وزیر ورزش و جوانان در ابتدای جلسه ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان به جایگاه این دو باشگاه در بین هواداران اشاره و اعلام کرد. به همین دلیل وزارت ورزش و جوانان نقش خود را در حل مشکلات دو باشگاه ایفا خواهد کرد. او به پیگیری‌های این وزارت برای حل مشکل چندین ساله مالکیت اشاره کرد.

وی افزود: هاشمی در این نشست مطرح کردند که با موافقت هیات دولت ۸۰ درصد از سهام باشگاه پرسپولیس واگذار شده است و واگذاری سهام باشگاه استقلال نیز در دستور کار است. 

زارعی ادامه داد: مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال نیز در ادامه ضمن تشکر از وزارت ورزش برای برگزاری این جلسه، این پیگیری‌ها و اقدامات وزارت ورزش را اقدامی بسیار موثر و روبه جلو برای این دو باشگاه و فوتبال برشمرد.

مدیر مجوز باشگاهی فدراسیون فوتبال در پایان گفت: در ادامه جلسه مشکلات دو باشگاه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد کارگروهی از نمایندگان دو باشگاه و شرکت توسعه برای آماده سازی مدارک و مستندات مورد نیاز برای استادیوم آزادی تشکیل شود. همچنین مقرر شد دو باشگاه برنامه‌ریزی لازم برای تهیه صورت‌های مالی حسابرسی شده پایان دوره و میان دوره، تسویه بدهی‌های معوق به بازیکنان و کادر فنی و ارگان‌های اجتماعی را پیگیری کنند.

آغاز دومین جلسه بررسی اخذ مجوز حرفه‌ای سرخابی‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha