سردار رادان: چهارشنبه پایان سال موضوعی اجتماعی است

تهران بزرگ - ایرنا - فرمانده کل انتظامی کشور گفت: چهارشنبه پایان سال یک موضوعی اجتماعی است ولی توصیه ما این است که افراد در کوچه و محله خود باشند چون حفظ آرامش مردم، خط قرمز پلیس است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار احمدرضا رادان روز دوشنبه در حاشیه اجرای طرح پابند الکترونیکی مجرمان در پلیس آگاهی پایتخت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بستن خیابان‌ها و کسانی که با خودرو موجب مزاحمت برای مردم شوند تا پایان تعطیلات نوروز در بازداشت پلیس خواهند بود.

وی از همه مردم خواست با رعایت قوانین و مقررات و استفاده از ظرفیت بزرگترها، مراسم چهارشنبه آخر سال را در کنار هم سپری کنند و مراقب فرزندان بویژه نوجوانان و جوانان خود باشند تا خدای ناکرده با استفاده از مواد محترقه خطرناک باعث ایجاد آسیب برای خود و دیگران نشوند.

پابند الکترونیکی برای مجرمان گروه هدف

وی در خصوص اجرای طرح پابندهای الکترونیکی از امروز هم گفت: این طرح برای مجرمان گروه هدف که بیش از چهار فقره سرقت دارند از امروز اجرا شده است.

سردار رادان تاکید کرد: رهگیری فرد مجرم از اهداف این طرح است ضمن اینکه جدا کردن پابند از پای مجرم آلارم به پلیس می‌دهد و برای آن نیز مجازات در قوه قضاییه پیش بینی شده است.

وی یادآور شد: ۲ سال این افراد پایش می‌شوند که این مدت تا سه سال نیز قابل تمدید است ضمن اینکه کسانی که در زندان هستند و شامل قانون پابند می‌شوند نیز بعد از آزادی پابند به پای آنها بسته خواهد شد.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه در مرحله اول این طرح در استان‌های تهران و البرز اجرا شده است، افزود: تا اردیبشهت سال بعد پنج هزار پابند به پای این دسته از مجرمان در کشور نصب می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha