۲۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۴۶
کد خبرنگار: 1424
کد خبر: 85415110
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بازرس کل ایلام: خط قرمز ما مردم و خدمت رسانی به مردم است

ایلام-ایرنا- بازرس کل استان ایلام گفت: مردم خط قرمز ما هستند و خدمت رسانی به بهترین نحو ممکن به مردم از وظایف همه مسئولان و خادمان است.

به گزارش ایرنا «مالک روشنی» روز دوشنبه در نشست شورای اداری دهلران، با اشاره به اینکه شهدا جان خود را برای امنیت و آرامش ما فدا کردند، اظهار کرد: امروز باید قدردان این امنیت که حاصل خون شهداست باشیم و مسیر انقلاب و راه شهدا را ادامه دهیم.

وی با توجه به شیطنت های دشمن در انتخابات، یادآور شد: مردم در روز انتخابات آمدند و مشارکت حداکثری داشتند، چرا که مردم می دانند دشمن دلسوز ما نیست و همیشه به فکر توطئه است.

روشنی با بیان اینکه مردم شایسته بهترین خدمات هستند، افزود: مردم ایران اسلامی با وجود گله مندی ها اما برای دفاع از انقلاب و ارزشها و ناامیدی دشمن پای صندوق های رای آمدند و به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک گفتند.

بازرس کل استان ایلام با تاکید بر اینکه شهد شیرین حضور مدیران در مدیریت، خدمت به مردم و گره گشایی از مشکلات آنان است، ابراز کرد: مردم حافظ نظام و ارزشها و پیرو خط انقلاب هستند و مدیران بایستی در مسابقه خدمت به مردم از هم سبقت بگیرند.

وی یادآور شد: جایگاه مدیران در پست های مدیریتی مدیون مردم و خدمت به مردم است و ما باید این وظیفه خدمتگزاری را به بهترین نحو انجام دهیم.

روشنی با تاکید بر ایجاد امیدآفرینی در بین اقشار مختلف مردم، گفت: مردم خط قرمز ما هستند و مدیران این مهم را در بحث خدمتگزاری مد نظر داشته باشند.

امام جمعه دهلران نیز در این نشست با اشاره به ماه مبارک رمضان و فضیلیت های آن، گفت: رعایت حرمت ماه مبارک رمضان بر همه واجب است و اماکن، اصناف و دادگستری و ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر باید به این مهم توجه داشته باشند.

حجت الاسلام «سید محسن موسوی» با اشاره به ۲۲ اسفند روز شهید و شهادت و قدردانی از خانواده شهدا، گفت: حضور باشکوه مردم در انتخابات با وجود همه هجمه ها از معجزات انقلاب است که مردم انقلاب و رهبری را تنها نمی گذارند.

وی نظارت ویژه بر شرکت های نفتی و به‌کارگیری نیروهای بومی و مرز چیلات و اربعین را مورد تاکید قرار داد.

بازرس کل ایلام: خط قرمز ما مردم و خدمت رسانی به مردم است

فرماندار ویژه دهلران هم با تبریک ماه مبارک رمضان، گفت: پروژه های چهار خطه کردن مسیر دهلران به اندیمشک و مهران در حال اجرا بوده و حذف نقاط حادثه خیز نیز در دستور کار قرار دارد.

«لطیف صادقی» به مسیر روستای زعفرانیه به کاور اشاره کرد و افزود: ساماندهی میادین ورودی و خروجی شهر دهلران، عملیات اجرایی زیرگذر روستای فرخ آباد از دیگر طرح هایی است که در شهرستان دنبال می شود.

فرماندار ویژه دهلران با بیان اینکه خدمات نظام را باید برای همه بیان کرد افزود: در پروژه نصریان یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال قرارداد وجود دارد که تزریق و تامین اعتبار موجب تسریع در روند اجرایی پروژه می شود.

وی به کند شدن روند اجرای پتروشیمی هم اشاره کرد و افزود: در بحث کارخانه سیمان هم با پیگیری های استاندار هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای این پروژه تامین اعتبار شده که نویدبخش تکمیل آن خواهد بود.

صادقی یادآور شد: پنج هزار قطعه زمین برای نهضت ملی مسکن در قالب واحدهای ویلایی آماده است، هدایت آب چشمه‌های آبگرم با ۹۵ درصد پیشرفت در دستور کار قرار دارد.

وی به حضور باشکوه مردم در انتخابات اشاره و خاطرنشان کرد: مشارکت مردم موجب یاس و ناامیدی دشمنان شده است.

دهلران ۲۲۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha