۲۱ اسفند ۱۴۰۲، ۲۰:۵۱
کد خبر: 85415734
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

بازرس کل ایلام:  سیمان و پتروشیمی دهلران ظرفیت‌های مهم منطقه برای توسعه است

ایلام - ایرنا - بازرس کل استان ایلام با تاکید بر رفع مشکلات کارخانه سیمان و مجموعه پتروشیمی دهلران، گفت: از ظرفیت این پروژه ها باید در راستای توسعه استان، شهرستان و ایجاد اشتغال بهره گرفت.

به گزارش ایرنا، "مالک روشنی" عصر روز دوشنبه در جریان بازدید از پروژه های کارخانه سیمان و مجموعه پتروشیمی دهلران، اظهار کرد: در پتروشیمی دهلران اقدامات زیربنایی خوبی انجام گرفته است ولی قابل قبول نیست که این همه هزینه انجام شده رها شود.

وی با تاکید بر اینکه باید مشکلات این مجموعه احصا و برای رفع مشکل آن اقدام شود، تصریح کرد: آنچه که در استان برای حل و پیگیری مشکلات و راه اندازی این مجموعه قابل پیگیری است به جد دنبال و آنچه که از مرکز باید مطالبه شود به عنوان یک تکلیف از طریق مراجع مربوطه پیگیری خواهد شد.

مدیرکل بازرسی استان ایلام بر ضرورت رفع موانع فعالیت و راه اندازی این پروژه تاکید کرد و گفت: باید از این ظرفیت در راستای توسعه شهرستان و استان و ایجاد اشتغال بهره گرفت و مطالبه مردم شهرستان برای راه اندازی مجدد این پروژه و رفع موانع آن، باید محقق شود.

بازرس کل ایلام:  سیمان و پتروشیمی دهلران ظرفیت‌های مهم منطقه برای توسعه است

وی در خصوص کارخانه سیمان دهلران هم گفت: این پروژه با این این حجم هزینه نباید بلاتکلیف بماند و باید همه مسئولان استان، پای کار بیایند و این پروژه تکمیل و وارد چرخه تولید شود.

روشنی با اشاره به نظرخواهی ها در گذشته از این سازمان در مورد این کارخانه و اعلام نظرهای شفاف سازمان در این خصوص، افزود: از این پروزه پشتیبانی کرده ایم و تاکید می کنیم که هر کسی به هر نحوی در این کار دخالت دارد باید کمک کند که این پروژه در اسرع وقت به تولید برسد و مردم از فواید ان بهره مند شوند.

فرماندار ویژه دهلران نیز در جریان این بازدید، گفت: در این بازدید مسائل و مشکلات کارخانه سیمان و پتروشیمی دهلران بررسی شد و خدا را شاکریم که ورود مواد اولیه و تجهیزات به پتروشیمی علی رغم روند کندی کار ادامه دارد.

بازرس کل ایلام:  سیمان و پتروشیمی دهلران ظرفیت‌های مهم منطقه برای توسعه است

لطیف صادقی تصریح کرد: تجهیزات خریداری شده از در گمرک آزاد و به پتروشیمی منتقل شده است که نوید راه اندازی مجدد پتروشیمی را می دهد.

وی افزود: از ظرفیت های قانونی هم در جهت تلاش برای جذب منابع مالی با رایزنی استاندار با نهاد ریاست جمهوری استفاده شده است و از سازمان بازرسی هم تقاضا داریم که این مهم را مورد توجه قرار داده و در راستای تسهیل امور تعامل و همکاری لازم را داشته باشد.

به گزارش ایرنا، بازرسی کل استان به همراه فرماندارویژه دهلران و دادستان شهرستان دهلران از پایانه مسافربری مرز چیلات بازدید و از نزدیک مسایل و مشکلات آن را مورد بررسی قرار دادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha