۲۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۳۰
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85415324
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرهنگیان در برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند نقش تاثیرگذاری داشتند

شهریار - ایرنا - فرماندار شهریار گفت: فرهنگیان به دلیل تجربه و سابقه‌ای که در برگزاری دوره‌های گذشته انتخابات داشتند، این دوره نیز نقش‌آفرینی موثری در انتخابات و مشارکت مردم داشتند که جای تقدیر و تشکر دارد.

به گزارش ایرنا، علیرضا فاتحی نژاد روز دوشنبه در دوازدهمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان شهریار اظهار داشت: بدون شک آموزش و پرورش از مهمترین نهادهای تربیتی کشور است که موجب قوام فرهنگ عمومی و تعالی جامعه می شود.

وی تاکید کرد: نظام تعلیم و تربیت قوی، پیشرفت علمی و تربیتی جامعه را در برخواهد داشت.

این مسئول خاطرنشان کرد: امسال با نصب العین قراردادن چهار راهبرد و فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت علیرغم ایجاد ناامیدی و توطئه های دشمنان فرآیند انتخابات به بهترین شکل ممکن برگزار شد.

فرماندار شهریار ادامه داد: انتخابات امسال با سالهای گذشته تفاوت اساسی داشت، چرا که هجمه بسیاری متوجه دولت بود و از سویی اولین آزمون انتخابات دولت آیت الله رئیسی بود که با مشارکت گسترده مردم و هم افزایی مجموعه های دولتی و خود مردم در سلامت کامل برگزار شد.

فاتحی نژاد با تاکید بر بهره گیری از فیوضات ماه مبارک رمضان و لزوم برنامه ریزی از سوی آموزش و پرورش گفت: ضرورت دارد آموزش و پرورش بسته های فرهنگی موثری برای بهره مندی و ترغیب و تشویق دانش آموزان در ماه مبارک رمضان تهیه کند.

وی یادآور شد: نهادهای فرهنگی و مخصوصا شهرداری ها فضاسازی های لازم را در ماه مبارک رمضان و تدوین برنامه های معنوی و محافل انس با قرآن پیش بینی و عملیاتی کنند.

شهریار از شهرستان های ۱۶ گانه استان تهران با ۸۰۰ هزار نفر جمعیت، هفت شهر، یک بخش و وسعتی معادل ۳۳۰ کیلومتر مربع است که از غرب و شمال به شهرستان های کرج و ملارد و از شرق به شهرستان های تهران ، قدس و اسلامشهر و از جنوب به شهرستانهای رباط کریم و بهارستان محدود می شود.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان ۱۱ اسفند امسال در سراسر کشور برگزار شد.

شهرستانهای شهریار، ملارد و شهرقدس یک کرسی نمایندگی در مجلس دارند.

سرمایه گذاری به منظور پیشگیری بر درمان ارجحیت دارد

فرماندار شهرستان شهریار، سرمایه گذاری  برای پیشگیری در حوزه اعتیاد را بر درمان ارجح تر دانست.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان شهریار علیرضا فاتحی نژاد فرماندار شهرستان شهریار در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان شهریار گفت: مواد مخدر به عنوان یک آسیب اجتماعی باعث ایجاد کندی در سرعت رشد و توسعه جامعه می شود و مطمئنا ساماندهی این آسیب اجتماعی منجر به ساماندهی آسیب های اجتماعی دیگری نیز می شود.

فرماندار شهرستان شهریار افزود: ایران بر اساس یک استراتژی متوازن به امر مبارزه با موادمخدر مبادرت دارد با توجه به قرارگیری در مسیر ترانزیت  از مبادی ورودی و خروجی کشور، کنترل نقاط ایست بازرسی، کاهش تقاضا و آسیب ناشی از آن ، پیشگیری و درمان از  استراتژی های مبارزه ایران است.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان شهریار ادامه داد: عمده اقدامات باید به بحث اطلاع رسانی، پیشگیری و تعریف برنامه های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی معطوف گردد.

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش و نهادهای فرهنگی و شهرداری ها نقش اساسی را در اقدامات پیشگیرانه و کاهش میزان ابتلای افراد به مواد مخدر ایفا میکنند که ضرورت دارد برنامه ریزی های لازم صورت پذیرد.

فرماندار شهرستان شهریار بیان کرد: هزینه جمع آوری معتادان متجاهر و نگهداری آنها بسیار بیشتر از هزینه اختصاص طرح های آموزشی ، تفریحی و ورزشی و تدوین برنامه های نشاط اجتماعی است لذا باید به این موارد با دقت نظر پرداخته شود.

وی در پایان با اشاره به خطرات احتمالی چهارشنبه پایانی سال خاطرنشان کرد: با توجه به اتفاقات احتمالی چهارشنبه آخر سال لازم است دستگاه های خدمات رسان آمادگی کامل با موارد غیرمترقبه داشته باشند.

در بحث حواشی انتخابات، رویکرد ستاد انتخابات شهرستان، عمل به مر قانون است

فرماندار شهرستان شهریار با اشاره به حواشی ایجاد شده در انتخابات بر عمل به مر قانون تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان شهریار،  علیرضا فاتحی نژاد فرماندار شهرستان شهریار در دوازدهمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان شهریار که با حضور حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا حسینی نوری امام جمعه شهرستان شهریار ، نوروزی، رئیس آموزش و پرورش شهرستان شهریار ، شهرداران و اعضای جلسه در محل سالن جلسات آموزش و پرورش شهرستان شهریار برگزار گردید، گفت: امسال با نصب العین نمودن چهار راهبرد فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در حوزه رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت ، علی رغم ایجاد فضای یاس و ناامیدی و توطئه های دشمن فرایند انتخابات به بهترین شکل ممکن برگزار گردید.

فرماندار شهرستان شهریار ادامه داد: انتخابات امسال با سالهای گذشته تفاوت اساسی داشت چرا که هجمه بسیاری متوجه دولت بود و از سویی اولین آزمون انتخابات دولت بود که با مشارکت گسترده مردم و هم افزایی مجموعه های دولتی و خود مردم در سلامت کامل انجام یافت.

وی ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه آموزش و پرورش و فرهنگیان افزود: فرهنگیان به دلیل تجارب، سوابقی که در برگزاری دوره های گذشته انتخابات داشتند، این دوره نیز نقش آفرینی موثری در انتخابات ایفا نمودند که جای تقدیر و تشکر بسیاری دارد.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان شهریار ادامه داد: بدون شک آموزش و پرورش از مهم ترین نهادهای تربیتی کشور است که موجب قوام فرهنگ عمومی و تعالی جامعه می شود. نظام تعلیم و تربیت قوی، پیشرفت علمی و تربیتی جامعه را در برخواهد داشت.

فرماندار شهرستان شهریار با تاکید بر بهره گیری از فیوضات ماه مبارک رمضان و لزوم برنامه ریزی از سوی آموزش و پرورش تصریح کرد: ضرورت دارد آموزش و پرورش بسته های فرهنگی موثری برای بهره مندی و ترغیب و تشویق دانش آموزان در ماه مبارک رمضان تهیه نماید.

فرماندار شهرستان شهریار خاطرنشان کرد:  نهادهای فرهنگی و مخصوصا شهرداری ها فضاسازی های لازم را در ماه مبارک رمضان و تدوین برنامه های معنوی و محافل انس با قرآن پیش بینی و عملیاتی نمایند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha