فرماندار شهریار: دانش‌آموزان امروز یاوران انقلاب و فردا سفیران انتخابات باشند

شهریار - ایرنا - فرماندار شهرستان شهریار خطاب به دانش آموزان گفت: امروز یاوران انقلاب هستید و باید فردا سفیران انتخابات پیش رو باشید.

به گزارش ایرنا، علیرضا فاتحی نژاد روز چهارشنبه در مانور تشکیلاتی یاوران انقلاب شهرستان شهریار اظهار داشت: شما آینده سازان این مملکت هستید همین طور که امروز به نام یاوران انقلاب در این مکان تجمع کرده اند، انتظار ما از شما این است در ادامه یاوران و سفیران انتخابات باشید.

وی اظهار داشت: با وجود گذشت ۴۵ سال از عمر انقلاب اسلامی مردم همچنان به آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی وفادار هستند.

این مسئول خاطرنشان کرد: انقلاب های بزرگی در سطح بین المللی اتفاق افتاد ولی به دلیل برخوردار نبودن از پشتوانه مردمی و نداشتن رهبران دینی ماندگار نبودند اما انقلاب اسلامی با دارای بودن این ۲ شاخصه توانست ماندگاری خود را حفظ کند.

فرماندار شهرستان شهریار با تاکید بر حضور موثر دانش آموزان در صحنه انتخابات تصریح کرد: دانش آموزان نقش موثری در ترغیب و تشویق خانواده و جامعه برای حضور حداکثری در انتخابات دارند.

فرماندار شهریار: دانش آموزان امروز یاوران انقلاب و فردا یاوران انتخابات باشند

همزمان با ایام الله دهه فجر، مانور تشکیلاتی یاوران انقلاب با حضور علیرضا فاتحی نژاد فرماندار شهرستان شهریار ، معاون سیاسی فرماندار و جمعی از مسئولان آموزش و پرورش در سالن ورزشی شهید مدافع حرم مجتبی یداللهی روز چهارشنبه برگزار شد.

شهرستانهای شهریار، ملارد و شهرقدس یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند ماه در سراسر کشور برگزار می شود.

 با حکم وزیر کشور علیرضا فاتحی‌نژاد به عنوان فرماندار فرمانداری ویژه شهرستان شهریار منصوب شد.

احمد وحیدی در حکمی علیرضا فاتحی‌نژاد را به عنوان فرماندار فرمانداری ویژه شهرستان شهریار منصوب کرد. بر اساس این گزارش با حکم احمد وحیدی، وزیر کشور و به پیشنهاد استاندار تهران، «علیرضا فاتحی‌نژاد»، به مدت چهار سال به سمت فرماندار فرمانداری ویژه شهرستان شهریار منصوب شد.

گفتنی است پیش از این، علیرضا فاتحی‌نژاد سرپرستی فرمانداری ویژه شهرستان شهریار را بر عهده داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha