۲۲ اسفند ۱۴۰۲، ۹:۲۵
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 85415940
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

سامانه ۱۲۴ به ۷۳۷ مورد شکایت مردم استان ایلام رسیدگی کرد

ایلام - ایرنا - معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام از رسیدگی به ۷۳۷ شکایت مردمی در سطح استان خبر داد و گفت: این شکایت ها از طریق سامانه ۱۲۴ به بازرسان سازمان اطلاع رسانی شده است.

«مهدی کاکاخانی» روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در این بازه زمانی تعداد ۵۵۷ مورد از شکایات دریافتی از طریق سامانه ۱۲۴ و ۱۸۰ مورد نیز از طریق درگاه اینترنتی بوده است.

وی جمع کل شکایات دریافتی از طریق سامانه پاسخگویی ۱۲۴ را ۷۳۷ مورد عنوان کرد و یادآور شد: از این تعداد ۵۵۵ مورد منجر به تشکیل پرونده تخلف یا مصالحه شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام به طرح تشدید نظارت بر اقلام مورد نیاز و اساسی مردم در ماه مبارک رمضان و عید نوروز اشاره کرد و یادآور شد: ۱۵ گروه در این ایام بر بازار نظارت می‌کنند.

کاکاخانی به طرح تشدید نظارت بر اقلام مورد نیاز و اساسی مردم در ماه مبارک رمضان و عید نوروز اشاره کرد و گفت: ۱۵ گروه در این ایام بر بازار نظارت می‌کنند.

وی با اشاره به بازرسی های انجام شده از سطح بازار در سال جاری افزود: از اول امسال تا پایان بهمن ۳۱ هزار و ۸۲۵ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی استان انجام شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام تاکید کرد: این تعداد بازرسی با تشکیل ۲ هزار و یک پرونده با ۵۵۳ گشت مشترک انجام شد که منجر به صدور بیش از سه میلیارد ریال جریمه نقدی برای متخلفان شده است.

کاکاخانی خاطرنشان کرد: در بحث قاچاق نیز ارزش ریالی پرونده‌ها ۱۷۰ میلیارد ریال بوده و تعداد بازرسی‌ها سه هزار و ۸۴۶ مورد بوده که ۱۲۰ مورد پرونده تشکیل شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha