۲۲ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۲۸
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85416150
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهردار زنجان: استفاده از توان مردمی برای آبادانی شهر در دستور کار است

زنجان - ایرنا - شهردار زنجان گفت: استفاده از توان مردمی برای آبادانی شهر در دستور کار است و در این راستا از مشارکت مردمی در بهبود اداره شهر استفاده می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا فیروزفر روز سه شنبه در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان، افزود: شهرداری در راستای خدمت رسانی به مردم تلاش می کند و در این خصوص اجرای برنامه های مختلف را در دستور کار قرار داده است.

وی اضافه کرد: می توان از ظرفیت های مردمی در حوزه های مختلف مدیریت شهری مانند ساماندهی ترافیک و درختکاری استفاده کرد و برای عمران و آبادانی شهر تلاش نمود.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان نیز با گرامیداشت ایام پر خیر و برکت ماه مبارک رمضان و تقارن بهار طبیعت و بهار دلها، گفت: این روزها شرایط سختی برای مردم غزه می‌گذرد و وظیفه همه ماست که در نیایش‌های خود در زمان افطار برای آنها دعا کنیم.

مجید ناصحی‌مقدم در ادامه به روز ۲۵ اسفند و روز شهردار اشاره کرد و گفت:در طول ۲ سال گذشته شهردار زنجان زحمات زیادی را در شهر زنجان متحمل شدند که جا دارد از زحمات وی قدردانی داشته باشیم.

این عضو شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به لایحه افزایش نرخ کرایه درون شهری، گفت: تلاش کرده ایم در این طرح علاوه بر در نظر گرفتن تاکسی‌داران، مردم نیز تحت فشار قرار نگیرند.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و شورای اسلامی شهر زنجان نیز با اشاره به افزایش نرخ حمل و نقل شهری در زنجان، گفت: لایحه‌ای توسط شورا به شهرداری برای افزایش سالانه نرخ اتوبوس ارسال شده بود.

سعید نجفی با بیان اینکه این موضوع مهم در کمیسیون عمران و حمل و نقل مورد بررسی قرار گرفت، اضافه کرد: در لایحه‌ای که شهرداری سال قبل به شورا ارسال کرده بود روش پرداخت کرایه به صورت کارتی و نقدی بود و امسال برای اینکه موضوع تک نرخی شود، پرداختی ها به صورت کارتی خواهد بود.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به جزئیات افزایش نرخ‌ها خاطر نشان کرد: کرایه‌ها به طور میانگین ۳۳ درصد افزایش می‌یابد.

وی بیان کرد: افزایش نرخ‌ها از سال آینده در صورت تصویب کمیسیون تطبیق مصوبات شوراها در فرمانداری قابل اجرا خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha