۲۲ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۲۲
کد خبرنگار: 3118
کد خبر: 85416165
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

حادثه انفجار ترقه در اصفهان سومین قربانی خود را گرفت

اصفهان- ایرنا- حادثه انفجار ترقه دستی در منزل مسکونی در «مَلِک‌شهر» اصفهان که دیروز سبب فوت یک مادر و پسر شد، امروز سومین قربانی خود را گرفت و دیگر عضو این خانواده بر اثر شدت سوختگی جان باخت.

سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی اصفهان روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: یک مادر ۴۰ ساله و فرزند ۱۳ ساله او دیروز در حادثه محله «بهرام‌آباد» ملک شهر اصفهان جان باختند و امروز فرزند دیگر این خانواده که پسری ۱۱ ساله و دچار سوختگی شدید شده بود، فوت کرد.

عباس عابدی افزود: این حادثه در طبقه دوم یک ساختمان و به‌دلیل ساخت ترقه رخ داد که به انفجار و آتش‌سوزی منجر شد.

وی همچنین از حادثه دیگر مرتبط با شب چهارشنبه آخر سال خبر داد و گفت: حادثه ویژه‌ای از سده لنجان اصفهان ساعت ۸:۱۸ امروز به اورژانس گزارش شد.

عابدی اضافه کرد: یک جوان ۱۸ ساله در این حادثه به‌دلیل انفجار ترقه دچار مصدومیت و به بیمارستان شهدای لنجان منتقل شد.

وی ادامه داد: این جوان مصدوم از ناحیه مچ دست قطع عضو شد.

عابدی با هشدار به والدین و نظارت آنها بر رفتار فرزندان خود در این روزها گفت: ۱۶۱ پایگاه اورژانس اصفهان، یک اورژانس هوایی، یک اتوبوس آمبولانس و چهار آمبولانس امداد موتوری در استان آماده باش هستند.

به گزارش ایرنا، اورژانس پیش بیمارستانی اصفهان اعلام کرد که در حوادث چهارشنبه آخر سال گذشته ۹۸ نفر در استان مصدوم شدند؛ از این تعداد ۸۳ نفر مرد و ۱۵ نفر زن و بیشترین مصدومان بین ۱۱ تا ۲۰ سال بودند.

بیشترین نواحی آسیب دیده بدن مصدومان در حوادث چهارشنبه آخر سال گذشته چشم، سر و دست و عمده موارد مصدومیت، سوختگی و بریدگی بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha