۲۲ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۵۵
کد خبرنگار: 2205
کد خبر: 85416219
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توزیع ۱۳ تن خرمای تنظیم بازار در خراسان جنوبی

۲۲ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۵۵
کد خبر: 85416219
توزیع ۱۳ تن خرمای تنظیم بازار در خراسان جنوبی

بیرجند - ایرنا - مدیر تعاون روستایی خراسان جنوبی گفت: به مناسب ماه مبارک رمضان توزیع ۱۳ تن خرمای تنظیم بازار در استان در دست اقدام است..

سید حسن رضوی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مراکز توزیع خرما در شهرستان بیرجند شامل غرفه‌های اتحادیه تعاون روستایی استان در بازار روز غفاری، بازار روز پاسداران، بازار روز بلوار مسافر، روستا بازار چهار راه انقلاب و روستا بازار خیابان طالقانی ۱۱ است.

وی ادامه داد: در شهرستان‌ها نیز توزیع خرما در محل تشکل‌های تعاون روستایی انجام می‌شود.

مدیر تعاون روستایی خراسان جنوبی با بیان اینکه خرمای مربوط به طرح تنظیم بازار از نوع مضافتی بم است که با نرخ مصوب هر کیلوگرم ۹۲۰ هزار ریال در استان توزیع است، بیان کرد: همچنین ۱۰۰ تن سیب و ۱۰۰ تن پرتقال تنظیم بازار برای این ایام پایان سال و نوروز ۱۴۰۳ تامین شده است.

توزیع ۱۳ تن خرمای تنظیم بازار در خراسان جنوبی

رضوی بیان کرد: چگونگی توزیع و قیمت‌گذاری میوه شب عید نیز پس از تصویب در کمیته راهبری میوه استان به زودی اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی با بیان اینکه تعاونی‌های روستایی خراسان جنوبی امسال ۸۲۰ میلیارد ریال محصول تولید و به خارج از کشور صادر کردند، بیان کرد:همچنین از آغاز امسال ۲۰۰ تن پسته، ۷۵ تن انار، هزار و ۵۰۰ عدد حوله با الیاف ارگانیک و ۲۴۰ عدد کیف دستی با الیاف طبیعی تولید و صادر کرده‌اند.

رضوی افزود: محصول پسته و انار تعاونی‌های روستایی خراسان جنوبی به کشور افغانستان، حوله‌های تولید شده با الیاف ارگانیک به صورت چمدانی به کشور اتریش و کیف‌های دستی تولید شده با الیاف طبیعی به کشور ایتالیا صادر شده است.

وی ادامه داد: خراسان جنوبی ۲۳۰ تشکل تعاون روستایی با بیش از ۱۹۷ هزار عضو دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha