۲۲ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۰۶
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85416248
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

آماده باش اورژانس گیلان برای حوادث احتمالی چهارشنبه سوری

رشت - ایرنا - رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث گیلان گفت: ۷۰۰ نیروی اورژانس این مرکز برای خدمات‌رسانی احتمالی در چهارشنبه سوری به حالت آماده باش درآمد.

دکتر جمشید محمدی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ۹۰ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس و هشت دستگاه موتور آمبولانس در میادین و مراکز شهرها برای خدمات رسانی احتمالی مستقر هستند.

وی با اشاره به آمادگی ویژه اورژانس گیلان برای ۲ چهارشنبه آخر سال (امروز و سه‌شنبه شب هفته دیگر) افزود: تدابیر لازم و ویژه برای آمادگی کامل نیروهای مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان در این ۲ روز صورت گرفته است.

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث گیلان اظهار امیدواری کرد: مردم با رعایت نکات ایمنی و خانواده‌ها با مراقبت از فرزندان‌شان این روز را برای خود و دیگران به روزی تلخ و حادثه‌ساز تبدیل نکنند.

وی همچنین از مردم خواست تا با اندکی صبر، حوصله و رعایت نکات ایمنی و توجه به توصیه‌های سازمان متولی روز بدون حادثه‌ای را در گیلان رقم بزنند.

دکتر محمدی بیان کرد: مردم در صورت بروز حوادث منجر به آسیب جسمی با شماره تلفن ۱۱۵ تماس بگیرند تا نیروهای اورژانس در سریع ترین زمان برای خدمات رسانی حضور یابند.

وی بیان کرد: در ۲ روز گذشته ۶ نفر در گروه سنی ۹ تا ۱۷ سال به دلیل حوادث چهارشنبه سوری در گیلان دچار مصدومیت شامل سوختگی دست، صورت، پارگی دست و انگشت به مراکز درمانی مراجعه کردند.

چهارشنبه سوری یکی از جشن‌های باستانی ایرانیان است که هر ساله در روزهای پایانی سال "شب چهارشنبه آخر سال" برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha