۲۲ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۱۴
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85416336
T T
۹ نفر

برچسب‌ها

پخش ۱۰ هزار سبد کالای اهدایی نیکوکار گنبدی میان نیازمندان گلستان آغاز شد
عکس آرشیو است

گنبدکاووس- ایرنا- همزمان با نخستین روز ماه مبارک رمضان و عید نوروز، پخش ۱۰ هزار بسته معیشتی نیکوکار گنبدی میان نیازمندان با اولویت مددجویان زیرپوشش نهادهای حمایتی کمیته امداد و بهزیستی، محله‌های کم برخودار و خانواده مددجویان اداره زندان این استان شمالی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اقلام بسته معیشتی نیکوکار گنبدی شامل «۱۰ کیلوگرم برنج، روغن، قند، رب گوجه و ماکارونی» بود که بخشی از آن به مددجویان و نیازمندان دعوت شده به مراسم اهدا و بقیه نیز به نمایندگان برگزیده محلات، روستاها و شهرهای مختلف گنبدکاووس و استان گلستان تحویل داده شد تا در زمانی اندک به دست نیازمندان برسد.

در این آیین که همزمان با ۲۲ اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید و با تجلیل از سه خانواده معظم شاهد و ایثارگر منطقه شرق گلستان همراه بود، امام جمعه گنبدکاووس در سخنانی با قدردانی از محمد شهرکی نیکوکار گنبدی بیان کرد: کمک و دستگیری از نیازمندان از بهترین کارهای سفارش شده دین مبین اسلام در ماه مبارک رمضان است.

حجت الاسلام محمود ترابی افزود: دستگیری از نیازمندان یکی از اهداف انقلاب اسلامی نیز است که نظام اسلامی و دولت‌های آن تلاش زیادی برای خدمت‌رسانی به اقشار کم درآمد و رفع کمبودها و محرومیت‌ها انجام داده و می‌دهند.

فرماندار گنبدکاووس هم در این مراسم با قدردانی از نیکوکاران این شهرستان به سبب حضور و حمایت آنها از نیازمندان و انجام کارهای عام المنفعه، بیان داشت: خیران با اقدامات خداپسندانه خود نشاط و طراوت را به جامعه و مردم هدیه می‌کنند.

مهدی دهرویه افزود: گنبدکاووس، نیکوکارانی دارد که همیشه در مناسبت‌ها و یا حوادث و بلایای طبیعی (سیل، زلزله و کرونا) کنار مردم بوده و هستند.

حجت الاسلام احمدرضا احمدی رییس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس نیز دراین مراسم کمک و دستگیری از نیازمندان را عمل به آیات قرآن و صدقه جاریه دانست که اجرا و ثواب آن نه تنها در دنیا بلکه در آخرت هم به بانی کار خیر خواهد رسید.

گنبدکاووس بیش از ۴۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha