۲۲ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۴۶
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 85416372
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

فعالیت شبانه روزی  آرامستان بهشت سکینه (س) کرج در پنجشنبه پایان سال

کرج - ایرنا - رییس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج اعلام کرد: با توجه به تقارن پنجشنبه و جمعه پایان سال با ایام ماه مبارک رمضان ، فعالیت این آرامستان در 2 روز پایان هفته جاری شبانه روزی است.

به گزارش ایرنا، "محمد محمودی نژاد" روز سه شنبه درنشست شورای برنامه ریزی سازمان آرامستان های کرج افزود: مقرر شد ساعت چهار بامداد روز پنجشنبه ۲۴ اسفندماه درهای بهشت سکینه(س) به روی زائران اهل قبور باز شود.

وی گفت: با تمهیدات پیش بینی شده، امسال برای اولین بار است که درهای بهشت سکینه(س) در پنجشنبه و جمعه آخر سال به صورت شبانه روزی به روی زائران اهل قبور باز می شود که این مهم وظایف کارکنان این آرامستان را سخت تر کرده است.

محمودی نژاد یادآور شد: شهروندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ترافیک، وضعیت راه ها و امثال آن در 2 روز آخر هفته جاری با شماره ۱۵۳۰ تماس بگیرند و یا از طریق رادیو البرز پیگیر اخبار مربوطه باشند.


رییس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج با اشاره به حجم بسیار بالای زائران اهل قبور در۲ روز آخر هفته در آرامستان بهشت سکینه(س) و ازدحام جمعیت در قطعات، از شهروندان و خانواده های عزادار خواست در حد امکان از برگزاری مراسم یادبود، سالگرد و امثال آن در ۲۴ و ۲۵ اسفندماه در این آرامستان خودداری کنند.

وی گفت: به شهروندان توصیه می شود با ماموران انتظامی، راهور و اجرایی محدوده گلزار شهدای بهشت سکینه(س) همکاری بیشتری داشته باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha