طرح تداوم کارکرد در دستگاه‌های اجرایی تهیه شود

بیرجند - ایرنا - جانشین رئیس شورای پدافند غیرعامل خراسان جنوبی گفت: دستگاه‌های دارای زیرساخت در استان نسبت به تهیه طرح تداوم کارکرد برای خدمات‌دهی بی وقفه به مردم اقدام کنند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی؛ سید محمدرضا طالبی روز سه شنبه در نشست شورای پدافند غیرعامل استان اظهار کرد: تهیه طرح تداوم کارکرد به منظور آمادگی دستگاه‌های دارای زیرساخت های مهم در خدمات‌دهی بی وقفه به شهروندان ضروری است.

وی با بیان اینکه یکی از مؤلفه‌های جنگ ترکیبی دشمن، جنگ سایبری است تصریح کرد: دشمن با هدف ضربه زدن به نظام به طور جدی از جنگ سایبری استفاده می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: در جنگ سایبری دشمن زیرساخت‌های خدمات‌رسان را مورد حمله قرار می‌دهد و هدف آن اختلال در خدمات‌رسانی به مردم و ایجاد نارضایتی است.

وی تاکید کرد: دستگاه های متولی باید تدابیر لازم را در این خصوص اتخاذ کنند تا با اجرای اصول پدافندغیرعامل و ایمن‌سازی سامانه‌ها، تهدیدات این حوزه کاسته شود.

طالبی با اشاره به اینکه باید در این راستا برای مباحث سایبری لایه‌های امنیتی تعریف شود تا در شرایط بحران دچار مشکل نشویم، از مدیران دستگاه های اجرایی استان خواست تا توجه کافی نسبت به اجرای مصوبات شورای پدافند غیرعامل داشته باشند.

وی در این جلسه بر استفاده نانوایی‌ها از مشعل دوگانه سوز تاکید کرد تا در مواقع بحرانی امکان ارائه خدمت به مردم را داشته باشند.

معاون استاندار خراسان جنوبی ضمن تشکر از همه دستگاه‌های اجرایی که در شرایط برودت هوا و یخ‌زدگی جاده‌های استان در انتخابات عملکرد خوبی داشتند، گفت: با همراهی همه دستگاه‌های اجرایی و به کار بردن تمامی ظرفیت‌ها، با وجود بارش برف و یخ زدگی معابر، ۹۸ درصد دستگاه‌ها ساعت هشت صبح جمعه رأی‌گیری را شروع کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha