۲۳ اسفند ۱۴۰۲، ۰:۴۰
کد خبر: 85416961
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

١٠ فقره آتش سوزی مرتبط با چهارشنبه آخر سال در مشهد رخ داد

مشهد- ایرنا- مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی مشهد گفت: ١٠ فقره آتش سوزی مرتبط با چهارشنبه آخر سال تا کنون در مشهد رخ داده است.

حمید رضا کافی نیا سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این آتش سوزی ها قابل کنترل و در حد آتش سوزی سطل زباله در معابر بود.

وی اضافه کرد: ۱۴۵۰ نیروی سازمان در ۵۶ ایستگاه و ٣٨ نقطه استقراری در سطح شهر آماده باش هستند.

کافی نیا ادامه داد: تعدادی آسیب به خودروهای آتش نشانی ناشی از پرتاب ترقه نیز گزارش شده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مشهد افزود: یک مورد آتش سوزی فروشگاه لاستیک خودرو نیز امشب در بلوار شهید کامیاب رخ داد که منجر به محبوس شدن ١٢ شهروند و مصدومیت یک آتش نشان شد.

کافی نیا اضافه کرد: یک باب مغازه لاستیک فروشی در طبقه زیرین یک ساختمان مسکونی سه طبقه گرفتار آتش سوزی شده بود که با اقدام به موقع آتش‌نشانان به سرعت مهار و از سرایت آتش به مغازه تعویض روغنی مجاور جلوگیری شد.

وی افزود: در این آتش سوزی، یک آتش نشان دچار دود گرفتگی و به بیمارستان منتقل شد، ۱۲ نفر از ساکنین ساختمان مسکونی نیز که داخل طبقات محبوس شده بودند، توسط آتش‌نشانان به محل امن منتقل شدند.

کافی نیا با بیان اینکه علت وقوع این آتش سوزی در دست بررسی است، گفت: همچنین یک مورد آتش سوزی در شهرک صنعتی توس، نزدیک پمپ بنزین بهلول به وقوع پیوست که تیم های عملیاتی آتش نشانی بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی افزود: آتش سوزی در بخش اداری یک کارخانه خ داده بود که به سرعت مهار شد.

۱۶۰۰ آتش نشان در کلانشهر مشهد خدمت‌رسانی می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha