۱۱ مصدوم چهارشنبه سوری در مشهد امدادرسانی شدند/ اصابت مواد محترقه دست ساز به آمبولانس

مشهد- ایرنا- مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۱۱ نفر در مناطق زیر پوشش این دانشگاه از عصر سه شنبه تا بامداد امروز، چهارشنبه به دلیل استفاده از مواد محترقه در آخرین چهارشنبه پایان سال دچار سوختگی و مصدومیت شدند.

محمد علیشاهی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد چهار نفر توسط کارشناسان اورژانس در محل حادثه به صورت سرپایی درمان شدند.

وی ادامه داد: هفت نفر دیگر از مصدومان توسط آمبولانس اورژانس به بیمارستان ها منتقل شدند.

۱۱ مصدوم چهارشنبه سوری در مشهد امدادرسانی شدند/ اصابت مواد محترقه دست ساز به آمبولانس


اصابت مواد محترقه دست ساز به آمبولانس اورژانس کاشمر

مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: حدود چهار ساعت پیش مواد محترقه (نارنجک دست‌ساز) به یک دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ در شهرستان کاشمر اصابت کرده و آمبولانس دچار آسیب و خسارت شد.

علیشاهی افزود: این اقدام سبب شد برای زمانی آمبولانس اورژانس از چرخه عملیات خارج شوند.

وی با بیان این که حجم تماس ها در ساعات اخیر رشد محسوسی داشت، ادامه داد: همین ساعات اخیر موارد سوختگی و آسیب شدید عضو گزارش شده است لذا از مردم درخواست داریم که نسبت به رعایت نکات ایمنی اهتمام ویژه داشته باشند.

۱۱ مصدوم چهارشنبه سوری در مشهد امدادرسانی شدند/ اصابت مواد محترقه دست ساز به آمبولانس

مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۱۶۴ پایگاه عملیاتی شامل ۱۰۰ پایگاه شهری، ۶۲ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۱۰ دستگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن ۱۵ شهرستان به صورت شبانه روزی و رایگان در حال ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha