شب چهارشنبه سوری ۱۰ مورد حادثه به آتش‌نشانی کرمانشاه اعلام شد

کرمانشاه- ایرنا- رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه گفت: در شب چهارشنبه سوری (سه شنبه شب ۲۲ اسفند) ۱۰ مورد حادثه به سازمان آتش‌نشانی کرمانشاه اعلام شد که طی این حوادث ۱۱ نفر از شهروندان به بیمارستان انتقال داده شدند.

غلامرضا رضایی صبح چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در شب گذشته مجموعا ۱۰ تماس با سازمان آتش‌نشانی کرمانشاه برای اعلام حوادث گرفته شد که ماموران ما در کمترین زمان ممکن خود را به محل حادثه رساندند.

وی با بیان اینکه طی این تماس های تلفنی ۱۱ تن از شهروندان راهی بیمارستان شدند، ادامه داد: سه مورد از این حوادث مربوط به انفجار منزل مسکونی در شهرک های پردیس، تعاون و کیهانشهر بود؛ در شهرک پردیس سه خانم و یک آقا، شهرک تعاون سه پسر نوجوان و در محله کیهانشهر نیز یک مورد مصدومیت به دلیل انفجار منزل مسکونی به این سازمان اعلام شد.

رضایی افزود: همچنین ۲ مورد از ۱۰ مورد مربوط به آتش سوزی خودرو و پنج مورد آخر نیز مربوط به آتش سوزی درختان در کرمانشاه بود.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گفت: آمار سال جاری نسبت به چهارشنبه سوری سال گذشته در کرمانشاه روند افزایشی داشته است؛ به طور مثال در بحث انفجار منزل مسکونی سال گذشته ۲ مورد به این سازمان اعلام شد و در شب گذشته این رقم به سه مورد رسید.

بیشتر بخوانید

http://آمار مصدومان چهارشنبه آخر سال در کرمانشاه به ۵۹ نفر رسید

http://چهار نوجوان بر اثر انفجار مواد محترقه در کرمانشاه راهی بیمارستان شدند

http://انفجار مواد محترقه در کرمانشاه چهار نفر را راهی بیمارستان کرد

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز اعلام کرد آمار کل مصدومان چهارشنبه‌سوری تا ساعت ۸ صبح امروز چهارشنبه ۲۳ اسفندماه به ۲۶۴ نفر رسیده که از این تعداد ۱۲ نفر قطع عضو شدند.

مسعود قلعه‌سفیدی با بیان اینکه از آمار مصدومین ۱۸۱ نفر مرد و ۳۲ نفر زن هستند، اظهار کرد: تا این لحضه گزارش فوتی براثر حوادث چهارشنبه سوری در استان کرمانشاه دریافت نکردیم.

وی با اشاره به اینکه سه نفر از مصدومان به صورت سرپایی درمان و ۴۲ نفر هم بستری شدند افزود: شب گذشته تا به این لحضه ۷۵ نفر از ناحیه چشم، ۵۷ نفر سر و گردن، ۱۳ نفر تنه، ۱۰۷ نفر از ناحیه دست و پا مصدوم شدند و ۱۲ نفر هم دچار قطع عضو شدند.

به گزارش ایرنا، در سال گذشته ۱۷۱ نفر در مراسم چهارشنبه آخر سال مصدوم شدند که ۱۳۶ نفر آنها مرد و ۳۵ نفر نیز زن بودند؛ پارسال استان کرمانشاه بعد از تهران، آذربایجان شرقی و فارس از نظر تعداد مصدومان استان چهارم کشور بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha