بازداشت سارق زورگیر از نوجوانان در ری

۲۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۴۳
کد خبر: 85417680
بازداشت سارق زورگیر از نوجوانان در ری

شهر ری - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲سارق حرفه ای که از نوجوانان زورگیری می‌ کردند،خبر داد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ محمدقاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری روز چهاشنبه اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره زورگیری از کودکان در اسفند ماه سال جاری و شکایت والدین این کودکان، بررسی موضوع در دستور کار تیم عملیات کلانتری ۱۷۲ حرم حضرت عبدالعظیم (ع) قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در گام نخست طی انجام اقدامات اطلاعاتی و میدانی دریافتند؛ ۲ متهم با پرسه زنی در کوچه ها و محله های خلوت، نوجوانان را که قصد استفاده از تلفن همراه داشتند با سلاح سرد تهدید و اقدام به سرقت می‌کردند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: مأموران عملیات در گام بعدی با انجام اقدامات پلیسی گسترده هویت و مخفیگاه متهمان را در یکی محله های شهرری شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه افراد را دستگیر و از مخفیگاهشان یک قبضه سلاح سردی که با آن کودکان را تهدید می‌کردند، کشف شد.

رئیس شهرستان ری در ادامه عنوان کرد: متهمان در بازجویی اولیه منکر حقایق شدند، اما در ادامه با مشاهده مستندات و مدارک موجود صراحتاً به زورگیری از کودکان به شیوه‌های مختلف معترف شدند.

سرهنگ طرهانی با بیان اینکه متهمان سابقه دار بوده و به دفعات مختلف تحمل کیفر داشته است، اضافه کرد: متهمان به همراه ۴ مال باخته به پلیس آگاهی جهت بررسی تخصصی، منتقل شدند.

دستگیری دو سوداگرمرگ در باقرشهر

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ فروشنده مواد مخدر و کشف یک کیلو انواع موادمخدر با تلاش ماموران کلانتری ۱۷۵باقرشهر، خبرداد

سرهنگ طرهانی بیان کرد: ماموران عملیات کلانتری ۱۷۵ باقرشهر در پی اجرای طرح مبارزه با موادمخدر و برخورد با خرده فروشان،موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به رصد اطلاعاتی ماموران و قرار داشتن فروشندگان موادمخدر در شعاع دید پلیس افزود: در این راستا در نوزدهم اسفند ماه امسال چند تیم از ماموران این پلیس مخفیگاه فروشندگان را شناسایی و پس از انجام هماهنگی های لازم به موقعیت اعزام که طی یک ورود ضربتی وارد مخفیگاه شده و سرانجام بیش از یک کیلوگرم انواع موادمخدر از نوع تریاک و انواع موادروانگردان در بیش از ۵۰۰ بسته آماده فروش کشف و ۲ متهم نیز دستگیر و به مقر پلیس منتقل شدند.

سرهنگ طرهانی با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده، به همراه مواد مکشوفه تحویل مراجع قضائی شدند اظهار داشت: با توجه به اقدامات شوم سوداگران مرگ، نیاز است خانواده ها سطح آگاهی و دانش خود را نسبت به آسیب های مواد مخدر بالا برده و به منظور حفظ فرزندان خود از معضل اعتیاد، همواره در افزایش اطلاعات خود در زمینه مواد مخدر تلاش کنند.

وی تاکید کرد: عزم و اراده پلیس در برخورد با سوداگران مرگ بسیار جدی است و پلیس از هیچ اقدام و کوششی در این رابطه فروگذار نخواهد بود.

مسئولان شرق استان تهران با خانواده ۱۲۴ شهید فراجا دیدار کردند

بازداشت سارق زورگیر از نوجوانان در ری

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: به مناسبت فرارسیدن ۲۲ اسفند، روز بزرگداشت شهادت، مسئولان شهرستان‌های شرق استان تهران با خانواده ۱۲۴ شهید فراجا در این بخش از استان دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار دلاور القاصی مهر روز چهارشنبه در آئین رزمایش دیدار با خانواده معظم شهدای فراجا فرماندهی انتظامی شرق استان تهران که به مناسبت سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به فرمان امام راحل برگزار شد اظهار داشت: امروز به فرموده رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا، زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و همه موظفند در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پیشگام باشند.

وی گفت: امروز جامعه اسلامی بیش از هر زمان دیگر به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که خنثی کننده توطئه‌های شوم دشمنان قسم خورده نظام است، نیاز دارد و زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا و سرکشی از خانواده معظم آنان، یکی از مهمترین راه‌های تحقق این امر است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: نیروهای جانبرکف انتظامی در راه اعتلای ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و حفظ و صیانت از اقتدار ایران اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نیست و در این مسیر، شهدای بی‌شماری را از ابتدای پیروزی انقلاب تا کنون تقدیم راه حق کرده است.

القاصی مهر تصریح کرد: عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی، مرهون خون پاک شهدا و ایثار و از خودگذشتگی خانواده معظم آنان است از این رو، همه مسئولان و مردم موظفند در پاسداشت ارزش خون شهدا یاد شهیدان را همواره زنده نگاه داشته و در مسیر خط سرخ خون شهدا، خدمت‌رسانی به مردم و جامعه را سرلوحه خود قرار دهند.

فرماندهی انتظامی شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، پیشوا، قرچک، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha