دستگیری خرده‌فروشان موادمخدر و سارق کابل‌های مخابراتی در شهرری

شهرری - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری تعداد قابل توجهی خرده فروش موادمخدر و کشف بیش از ۶۰ کیلوگرم انواع موادمخدر در ماه جاری خبر داد.

به گزارش ایرنا از اعلام روز پنجشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد قاسم طرهانی در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای مطالبات به حق مردم و تدابیر فرماندهی کل انتظامی کشور طرح مبارزه با فروشندگان موادمخدر و معتادان متجاهر در سطح حوزه استحفاظی شهرستان ری در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از تشکیل تیم های عملیاتی و بکارگیری عوامل عملیات کلانتری ها،یگان ضربت با محوریت پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی با انجام تحقیقات گسترده و اقدامات اطلاعاتی نقاط آلوده بر اساس گزارش ها و اطلاعات به دست آمده شناسایی شد و پس از انجام هماهنگی های لازم این طرح در چند مرحله در ماه جاری به اجرا در آمد.

این مسئول با اشاره به دستگیری خرده فروشان در شهرستان ری خاطرنشان کرد: پس از اجرای چند مرحله طرح برخورد با فروشندگان موادمخدر در ماه جاری بیش از ۶۰ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف شد و متهمان پس از انجام تحقیقات با دستور مقام قضائی به زندان و مراکز ترک اعتیاد اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری ضمن تاکید بر تداوم اجرای این طرح گفت: پاسخگویی به دغدغه مردم را اولویت کار خود می دانیم و در این زمینه محکم، قاطع و در خورشأن شهروندان عمل خواهیم کرد و پلیس به هیچ وجه اجازه نمی دهد تا امنیت و آرامش در جامعه مختل شود.

وی یادآور شد: انتظار داریم مردم ضمن همکاری مستمر با پلیس در صورت اطلاع از محل پاتوق مجرمان، فروشندگان موادمخدر و معتادان ولگرد مراتب را از سریعاً طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

سرقت سیم و کابل مخابراتی برای سارق گران تمام شد

دستگیری خرده‌فروشان موادمخدر و سارق کابل‌های مخابراتی در شهرری

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق سیم و کابل مخابراتی در محدوده شهرری خبر داد و گفت: از متهم بیش از ۱۰۰ متر سیم و کابل مخابراتی مسروقه کشف شد.

سرهنگ طرهانی با تاکید بر اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری‌های اجتماعی عزمی همگانی را می‌طلبد، اظهار داشت: برخورد قاطعانه پلیس با سارقان و ایجاد فضای ناامن برای آنان، موجب کاهش وقوع سرقت می‌شود.

وی افزود: در راستای رسیدگی به مطالبه چند تن از شهروندان مبنی بر وقوع سرقت کابل های مخابراتی در محدوده شهرری در هفته های اخیر، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کارماموران کلانتری ۱۳۱ این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ری خاطرنشان کرد: ماموران کلانتری شهرری با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی و بررسی دقیق دوربین های مدار بسته محل های جرم، در نهایت بیست و نهم خرداد امسال هویت و مخفیگاه متهم را که از سارقان سابقه دار بود شناسایی کردند.

این مسئول یادآور شد: بلافاصله با هماهنگی های قضائی تیمی از ماموران در روز گذشته به مخفیگاه متهم در محدوده جنوبی ری مراجعه و طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند و با بازرسی از این مکان بیش از ۱۰۰ متر کابل مخابراتی مسروقه از وی کشف گردید که به همراه متهم به کلانتری انتقال داده شد.

طرهانی گفت: متهم ۳۵ ساله پس از انتقال به مقر انتظامی به چهار فقره سرقت سیم و کابل در محدوده های شهرری اعتراف و پس از تشکیل پرونده و پایان تحقیقات تحویل مراجع قضائی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha