استقبال مناسب از مهمانان نوروزی اولویت ستاد خدمات سفرهای نوروزی شهریار است

شهریار - ایرنا - فرماندار شهریار بر لزوم هم افزایی و هماهنگی دستگاهها برای استقبال از مهمانان نوروزی تاکید کرد و گفت: استقبال مناسب از مهمانان نوروزی اولویت اول ستاد خدمات سفرهای نوروزی است.

به گزارش ایرنا، علیرضا فاتحی نژاد روز چهارشنبه در جلسه ستاد سفرهای نوروزی شهریار که با محوریت ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران به ویژه ایام نوروز۱۴۰۳ برگزار شد، اظهار داشت: با عنایت به در پیش بودن نوروز و افزایش سفرها، ضرورت دارد با برنامه ریزی مطلوب، ضابطه مند و هدفمند در خصوص سفرهای نوروزی مشکلات این حوزه مرتفع گردد.

وی تاکید کرد: باید تمام مجموعه شهرستان اهتمام لازم را به کار گیرند تا مسافران نوروزی خاطره خوشی از شهرستان شهریار به ارمغان ببرند.

این مسئول افزود: مهم ترین سرمایه، سرمایه اجتماعی و فرهنگی یک شهرستان محسوب می گردد، لذا دستگاه های فرهنگی شهرستان، ذیل ستاد خدمات سفر باید تمام سعی و تلاش خود را به کار گیرند تا سرمایه های غنی علمی، فرهنگی و تاریخی شهرستان را به مسافران و گردشگران معرفی کنند.

فرماندار شهرستان شهریار ادامه داد: امسال با توجه به اینکه بهار قرآن با بهار طبیعت تقارن پیدا کرده بایستی حرمت ماه مبارک رمضان در این سفرها رعایت شود و باید با هم افزایی و تمام تدابیر لازم از سوی دستگاه اجرایی در شهرستان شهریار در جهت خدمات هرچه مطلوب‌تر به میهمانان و گردشگران نوروزی اعمال گردد.

رئیس خدمات سفر شهرستان شهریار بیان کرد: سامان‌دهی و زیباسازی منظر شهری، پاک‌سازی نمازخانه ها و رسیدگی به وضعیت سرویس‌های بهداشتی بین‌راهی راه‌اندازی پایگاه‌های اطلاع‌رسانی مسافران در ورودی شهر، رفع مشکلات جاده‌ای، سامان‌دهی پایانه‌ها ، بهسازی ترمیم و ایمن سازی معابر برون شهری توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای به منظور رفاه حال مسافران، تعبیه ایستگاه های اطلاع رسانی در ورودی های شهرستان ، فضاسازی مرتبط با ماه مبارک رمضان و عید باستانی نوروز از جمله اقدامات مهم برای آماده‌سازی میزبانی از مسافران نوروز ۱۴۰۳ است که باید در فرصت باقی مانده به نحو مطلوب انجام شود.

وی با اشاره به ایام نوروز و افزایش اوقات فراغت مردم و تمایل مردم به گذرانیدن این ‌اوقات در فاصله زمانی بین افطار تا سحر را قابل توجه خواند و تصریح کرد: باید پیش بینی های لازم در این خصوص اندیشیده شده تا مردم بتوانند از خدمات مربوط به زیست شبانه بهره مند شوند.

این مسئول بر کنترل قیمت ها توسط اداره های صمت و جهادکشاورزی تاکید و خاطر نشان کرد: اساسی ترین اقدام این ایام کنترل قیمت ها در بخش های مختلف هست که از ادارات صمت و جهاد کشاورزی انتظار می رود تا با نظارت های مستمر و اقدامات لازم با جدیت ویژه در ایام نوروز و ماه رمضان پیگیری کنند.

شهریار از شهرستان های ۱۶ گانه استان تهران با ۸۰۰ هزار نفر جمعیت، هفت شهر، یک بخش و وسعتی معادل ۳۳۰ کیلومتر مربع است که از غرب و شمال به شهرستان های کرج و ملارد و از شرق به شهرستان های تهران ، قدس و اسلامشهر و از جنوب به شهرستانهای رباط کریم و بهارستان محدود می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha