۲۴ اسفند ۱۴۰۲، ۰:۱۹
کد خبر: 85418122
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چشمی: دنبال دفاع کردن نبودیم

۲۴ اسفند ۱۴۰۲، ۰:۱۹
کد خبر: 85418122
چشمی: دنبال دفاع کردن نبودیم

تهران- ایرنا- بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: دنبال دفاع کردن و کسب تساوی در شهرآورد نبودیم، اگر دنبال دفاع کردن بودیم، بازی را دفاعی شروع می‌کردیم نه اینکه حمله کنیم.

به گزارش ایرنا، روزبه چشمی بازیکن تیم فوتبال استقلال چهارشنبه شب پس از پایان بازی با پرسپولیس که با تساوی بدون گل به پایان رسید، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استقلال بازی را خوب شروع کرد اما از دقیقه ۳۰ به بعد دچار خستگی شدیم، این خستگی دلیل داشت، در عرض چهار روز دو بازی را پشت سر گذاشتیم، خسته شدیم و باید بگویم این مسابقه بار فنی نداشت.

وی افزود: چه کسی گفته تساوی برای استقلال خوب بود و ما از این اتفاق خوشحال بودیم؟ اگر دنبال دفاع کردن بودیم، بازی را دفاعی شروع می‌کردیم. در ۲۰ دقیقه اول موقعیت داشتیم اما خستگی تاثیرگذار بود و نتیجه مساوی شد. از هواداران عذرخواهی می‌کنم زیرا بازی باکیفیتی ندیدند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: من بارها در طول فصل از بازیکنان استقلال تشکر کرده و باز هم این کار را انجام خواهم داد، مشکلات بوده و هست، شب عید است اما همچنان بابت سال گذشته پول‌هایمان را دریافت نکرده‌ایم، خواهش می‌کنم که این تیم را دریابید.

چشمی تصریح کرد:حق بچه‌های ما نیست که هم جواب مسائل فنی را بدهند و هم ذهن‌شان درگیر هزار و یک مشکل مالی باشد. الان صحبت ۵ درصد واریزی شب عید است!

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha