۲۴ اسفند ۱۴۰۲، ۰:۰۴
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 85418123
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

تقدیر حماس از سران عشایر در مخالفت با درخواست های رژیم صهیونیستی

تهران-ایرنا- جنبش جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از روسای عشایر و خانواده‌های سرشناس فلسطینی برای مخالفت با درخواست رژیم صهیونیستی تقدیر کرد.

به گزارش ایرنا،   حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد از موضع ملی گرایانه و مسوولانه خانواده‌ها و عشایر غزه برای همکاری نکردن با دشمن صهیونیستی و طرح‌های خبیثانه آن قدردانی می‌کند.

حماس افزود موضع سران عشایر و خانواده‌های سرشناس در غزه بیانگر حمایت از مقاومت و دولت غزه و سرویس‌های امنیتی و پلیس آن است.

این جنبش تأکید کرد که موضع عشایر و خانواده‌های سرشناس در غزه بیانگر وحدت و انسجام جامعه فلسطینی و مقاومت است و تلاش‌های دشمن در اختلاف پراکنی و برهم زدن وحدت ملی فلسطینیان را با ناکامی روبه رو کرده است.

گزارش ها حاکیست که  هماهنگ کننده کابینه نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی بارها با سران عشایر و خانواده های سرشناس غزه دیدار کرد و خواستار همکاری با تل آویو برای شد.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه الجزیره قطر، رسانه ها و برخی منابع رسمی اعلام کردند که روسای عشایر با همکاری برای ورود و توزیع کمک‌های بشردوستانه مشروط برای هماهنگی با سرویس‌های امنیتی فلسطینی در غزه اعلام آمادگی کردند.

الجزیره به نقل از این منابع تاکید کرد که قرار است روز شنبه مسوولان آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی موسوم به آنروا وابسته به سازمان ملل و مسوولان پلیس دولت غزه در زمینه ساز و کار ورود کمک‌ها به نوار غزه دیدار و گفت و گو کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha