محدودیت‌های ترافیکی پنجشنبه آخر سال در کرمانشاه اعمال می‌شود

کرمانشاه - ایرنا- رییس پلیس راهور استان کرمانشاه گفت: در روز پنجشنبه آخر سال درب‌های آرامستان‌های باغ فردوس و بهشت زهرا بسته خواهد بود و از ورود خودرو به محوطه آرامستان‌ها جلوگیری می‌شود.

سرهنگ محمد حیدری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: محدودیت های ترافیکی برای حرکت به سمت تقاطع غیرهمسطح شهدا در نظر گرفته شده است که در صورت لزوم اجرا شده و از حرکت خودروها جلوگیری خواهد شد.

وی افزود: خوشبختانه با همراهی شهروندان خوب کرمانشاهی، در پنجشنبه غریبان مشکل خاص ترافیکی نداشتیم اما برابر تجربیات سال های گذشته حجم ترافیک در پنجشنبه آخر سال مقداری سنگین‌تر است.

سرهنگ حیدری ادامه داد: همشهریان در نظر داشته باشند اگر به علت افزایش حجم ترافیک و درگیر شدن تقاطع غیر همسطح شهدا ناچار به اجرای محدودیت ترافیکی شویم، حرکت به سمت تقاطع شهدا در بزرگراه امام خمینی (ره) از محل سه راهی بلوار شهید غیرتمند (حافظیه) مسدود خواهد شد.

رییس پلیس راهور استان کرمانشاه افزود: با افتتاح بلوار شهید سرابیان و بلوار شهید دائی چی مقدار قابل توجهی از بار ترافیک تقاطع غیرهمسطح شهدا کاهش پیدا کرده است اما به هرحال امکان ایجاد ترافیک سنگین در تقاطع شهدا و سایر مسیرهای منتهی به آرامستان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

سرهنگ حیدری ادامه داد: معابر اطراف آرامستان ها و پارکینگ های در نظر گرفته شده گنجایش محدودی دارند لذا از همشهریان تقاضا داریم تا حد امکان از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

وی در پایان گفت: طی هماهنگی با شهرداری کرمانشاه وسایل نقلیه عمومی برای جابجایی شهروندان در درون محوطه آرامستان ها پیش بینی شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha