۲۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۰۹
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85418286
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شناسایی بیست و سومین شهید غریب در اسارت از قزوین

۲۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۰۹
کد خبر: 85418286
شناسایی بیست و سومین شهید غریب در اسارت از قزوین

قزوین - ایرنا - دبیر کمیته اطلاع رسانی کنگره شهدای غریب در اسارت قزوین گفت: آخرین تحقیقات انجام شده نشان می‌دهد که "شهید حسن شالی" بیست و سومین شهید غریب در اسارت استان قزوین بوده که اکنون شناسایی شده است.

علی نادری نسب روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: با پیگیری و تحقیقات انجام شده توسط دبیر ستاد و واحد روابط عمومی ستاد استانی کنگره ملی شهدای غریب در اسارت استان قزوین، یک شهید دیگر به ۲۲ شهید غریب در اسارت استان قزوین اضافه شد.

وی با بیان اینکه شهید حسن شالی به عنوان بیست و سومین شهید غریب در اسارت استان قزوین مشخص شده است، ادامه داد: تحقیقات صورت گرفته از همرزمان شهید یدالله فتاحی فر که از پاسداران شهید سپاه ناحیه قزوین بودندو با بررسی مدارک شهدا مشخص شد که شهید شالی هم در زمان اسارت شهید یدالله فتاحی فر در همان زمان پس از به اسارت درآمدن توسط حزب گروهک کموله و شکنجه‌های زیاد به شهادت رسیده است.

نادری نسب تصریح کرد: حقیقات صورت گرفته احتمال وجود شهید غریب در اسارت دیگری را نشان می‌دهد که پس از تحقیقات و صحت سنجی اخبار تکمیلی به سمع و نظر مردم شهید پرور استان قزوین خواهد رسید.

استان قزوین سه هزار شهید تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده که ۲۳ شهید غریب در اسارت بودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha