دولت سیزدهم توان عمل کردن به وعده‌های خود را دارد

اراک - ایرنا - مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: دولت سیزدهم باید همه تلاش خود را برای تحقق همه وعده‌های خود به کار گیرد که البته این توان در این دولت وجود دارد.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام ماشاالله عبدی روز پنجشنبه در جریان بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی استان مرکزی در اراک، افزود: کشور با رشد و شتاب فزآینده‌ای در حرکت است و انتظار است دولت در کاهش مسایل و مشکلات معیشتی و اقتصادی جامعه بیش از پیش قدم بردارد.

وی گفت: نمایندگان منتخب مجلس شورای اسلامی باید دست به دست هم دهند تا مجلس بهتری از دوره قبل تشکیل دهند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید در بحث قانون و قانونگذاری به نفع مردم قدم بردارند.

حجت‌الاسلام عبدی گفت: دشمنان تا قبل از برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند، مدام تهدید می‌کردند اما با خنثی‌سازی توطئه‌ها و حضور مردم در این عرصه، امروز التماس می‌کنند.

وی تاکید کرد: رسانه بویژه خبرگزاری جمهوری اسلامی اخبار انتخابات را از مدت‌ها قبل به بهترین شکل پوشش دادند و در وسط میدان بود که این مهم جای تقدیر دارد.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی افزود: کشور مجدد در حدود ۲ سال آتی شاهد برگزاری انتخابات دیگر است.

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۸۰ هزار نفر جمعیت است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha