۲۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۱۳
کد خبر: 85418660
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یزدی‌ها در رمضان برای اهدای خون همکاری کنند

۲۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۱۳
کد خبر: 85418660
یزدی‌ها در رمضان برای اهدای خون همکاری کنند

یزد- ایرنا- اداره کل انتقال خون یزد در اطلاعیه‌ای زمان فعالیت مراکز زیرپوشش در ماه مبارک رمضان را اعلام کرد و از شهروندان استان خواست در این کار خداپسندانه همکاری کنند.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی انتقال خون یزد روز پنجشنبه در این اطلاعیه با تبریک حلول ماه مبارک رمضان و نوروز به منظور تامین خون کافی برای نیازمندان و بیماران ساعت پذیرش اهدا کنندگان در ایام مبارک رمضان را به شرح ذیل اعلام کرد:

پایگاه مرکزی یزد (صفاییه) نوبت صبح از ساعت ۷:۱۵ تا ۱۳ و نوبت عصر از ساعت ۱۹ تا ۲۳، مرکز ثابت خون‌گیری آزاد شهر از ساعت هشت صبح تا ۱۱ به غیر از سه شنبه‌ها و مرکز اهدای خون و فرآوری اردکان نوبت عصر از ساعت ۱۹ تا ۲۳ به غیر از دوشنبه‌ها صبح از ساعت هفت تا ۱۳.

همچنین مرکز اهدای خون میبد نوبت عصر از ساعت ۱۹ تا ۲۳ به غیر از دوشنبه‌ها، صبح از ساعت هفت تا ۱۳ و مرکز اهدای خون شهرستان مهریز سه‌شنبه‌ها از ساعت ۱۹ تا ۲۲:۳۰.

مراکز درمانی استان اکنون به گروه‌های خونی منفی به ویژه گروه خونی (o) منفی و پلاکت نیاز بیشتری دارند.

باتوجه به اینکه بیماران نیازمند به خون و فرآورده‌های خونی همچون بیماران سرطانی نیاز دایمی به خون دارند از اهدا کنندگان درخواست می‌شود در ماه مبارک رمضان مانند سایر ماه‌های سال با اهدای خون خود و انجام این امر خداپسندانه نقش بزرگی در نجات جان بیماران ایفا کنند.

خون‌های اهدایی در اعمال جراحی، تصادف، زایمان و بسیاری از بیماری‌ها از جمله تالاسمی و هموفیلی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha