همه ظرفیت اطلاع رسانی آذربایجان‌غربی برای کاهش سرقت و تصادفات بسیج شود

ارومیه- ایرنا- معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته برای کاهش تصادفات و تلفات رانندگی و کاهش سرقت در ایام نوروز گفت: همه ظرفیت اطلاع رسانی استان برای این کار باید بسیج شود.

رضا ابراهیمی روز پنجشنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی آذربایجان غربی افزود: سرقت در برخی حوزه ها در ایام نوروز افزایش می یابد که نیاز است ادارات در این ایام خود مراقبتی داشته باشند.

وی اضافه کرد: علاوه بر آن، آگاهی دهی و آموزش عمومی برای مردم بسیار ضروری است و باید به مردم گفته شود که چه اقداماتی را در زمان ترک منزل باید انجام دهند.

وی تاکید کرد: باید موارد لازم را در این خصوص به مردم اعلام کنیم و هشدارهای لازم نیز به صورت مستمر ارائه شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: البته روند سرقت در استان کاهشی بوده ولی باید حساسیت بیشتر را در این خصوص در مردم ایجاد کنیم تا این روند کاهشی تداوم یابد.

ابراهیمی به موضوع تصادفات و اهمیت آن اشاره کرد و گفت: در این خصوص در تولید محتوا مشکلی نداریم ولی باید با استفاده از ظرفیت فضای مجازی، شبکه اجتماعی و روابط عمومی دستگاه های اجرایی اهمیت کاهش تصادفات و همراهی مردم در این خصوص به صورت مستمر اطلاع رسانی شود.

وی افزود: پویش های «سی شصت» درخصوص اینکه 60 درصد تصادفات در 30 کیلومتری آخر مسیرهای منتهی به شهر اتفاق می افتد، «چشم به راهیم» با هدف ایجاد حساسیت در بین بانوان و کودکان برای کاهش تصادفات و «مسیر سبز – ایران پاک» با هدف پاکسازی حاشیه جاده ها از زباله نیز باید در شبکه های اجتماعی پخش شود.

وی همچنین بر تبیین عملکرد دولت در ۲.۵ سال گذشته تاکید کرد و ادامه داد: در این خصوص نیز اهتمام ویژه ای هم از سوی نهادهای اجرایی و هم از سمت رسانه ها باید در دستور کار قرار گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha