معاون استاندار : تبیین دستاوردها تکلیف مهم دستگاه‌های اجرایی است

ارومیه- ایرنا- معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص بیان اقدامات صورت گرفته گفت: تبیین دستاوردها تکلیف مهم دستگاه‌های اجرایی است که باید هنرمندانه در این خصوص وارد شوند.

به گزارش ایرنا، رضا ابراهیمی روز یکشنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی آذربایجان‌غربی افزود: دشمن به دنبال ترویج یاس و ناامیدی در جامعه و بین مردم است که برای مقابله با این امر وارد شده و اقدامات تبیینی در خصوص دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی صورت گیرد.

وی اضافه کرد: یکی از مهمترین برهه‌ها در این خصوص، ایام الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است که باید از این ظرفیت به صورت بهینه استفاده کرد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی با بیان اینکه با توجه به انتخابات پیش رو، آیین دستاوردها در دهه فجر اهمیت بسیار بیشتری دارد، ادامه داد: دشمن با تمام توان برای ناامید سازی مردم وارد شده و ما هم باید با قدرت وارد شویم.

ابراهیمی اظهار کرد: دشمنان ترویج‌ می‌کنند که نظام جمهوری اسلامی ناکارآمد بوده و کاری در کشور انجام نشده است که باید با بیان واقعیات، این توطئه دشمنان را نقش برآب کنیم.

وی با تاکید بر اینکه باید توان مضاعفی در این خصوص به‌ویژه از سوی روابط عمومی ادارات و رسانه ها به کار گرفته شود، گفت: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب باید در این باره اقدامات بسیار بیشتری داشته باشیم و اقدامات صورت گرفته را با بیان هنرمندانه به مردم ارائه دهیم.

وی تاکید کرد: البته ارائه خدمات نظام برای مردم، یک سلیقه هنری می‌خواهد و باید در قالب هنر مطرح کنیم.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی افزود: ما باید بر اساس ذائقه مخاطب خبر تولید کنیم و از انواع جدید اطلاع رسانی از جمله کلیپ ها، اینفوگرافی ها و موشن گرافی ها استفاده کنیم.

به گزارش ایرنا در این جلسه در خصوص ملزومات همکاری رسانه ها و روابط عمومی‌ها در خصوص آزاده دستاوردهای دولت و انتخابات بحث و تبادل نظر شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha