۲۵ اسفند ۱۴۰۲، ۲۳:۲۹
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85419406
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

معاون شهرداری اهواز: جلوگیری از ورود آب بارندگی به داخل منازل اولویت کاری مدیریت شهری است

اهواز- ایرنا- معاون خدمات شهری شهرداری اهواز با اشاره به اینکه جلوگیری از ورود آب ناشی از بارندگی‌های امشب(جمعه) به داخل منازل اولویت کاری مدیریت شهری است، گفت: تمام تیم‌های عملیاتی ما در حال کار هستند تا مشکلی برای شهروندان ایجاد نشود.

علی شمس جمعه شب در گفت و گو با ایرنا افزود: هم اینک در حال تخلیه آب از معابر سطح شهر اهواز هستیم و با کاهش حجم بارندگی‌ها، دفع آب‌های سطحی با روند بهتری امکان پذیر خواهد بود.

وی افزود: با توجه به آبگرفتگی های موجود شهر به ویژه در برخی خیابان ها با کمک سازمان آتش نشانی، جلوگیری از ورود آب جمع شده ناشی از بارندگی‌ها به منازل مردم را در دستور کار داریم.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز با اشاره به آبگرفتی در نقاط مختلف شهر گفت: تمام هشت منطقه شهرداری این کلانشهر در آماده باش بوده تا دفع آب‌های سطحی با سرعت بیشتری همراه باشد.

پیش بینی تخلیه آبها تا ظهر فردا

وی افزود: ۱۸ دستگاه پمپ به همراه تانکرهای مکنده شهرداری، در حال جمع آوری آب از سطح شهر هستند. همچنین آتش نشانی به صورت ویژه در حال تخلیه آب از خیابان ادهم است.

شمس گفت: با توجه به اینکه خروجی آب مشخص شده، برای دفع آب از سطح شهر نیاز به زمان است که امیدوارم تا ظهر فردا تمامی آب ها تخلیه شود.

وی افزود: تاکنون بیش از ۱۵ میلیمتر بارش در اهواز داشتیم و این رقم تا فردا به بیش از ۲۵ میلیمتر می رسد.

گفتنی است بارش باران از جمعه شب در اهواز و دیگر نقاط خوزستان آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha