مطالبه‌گری، ابزار پیشرفت هر منطقه‌ای به شمار می‌رود

بندرعباس - ایرنا - فرماندار ویژه میناب، مطالبه‌گری را ابزار پیشرفت برای هر منطقه دانست و گفت: در این راستا تشکیل مجمع مطالبه‌گران در بدو شروع به فعالیت با ابهامات و بی‌مهری‌هایی همراه بود اما هم‌اکنون با تلاش‌های بی‌وقفه مجمع مطالبه‌گران در سراسر هرمزگان، راه این شیوه از مطالبه‌گری هموار شده است.

به گزارش ایرنا، مجید سلحشور روز شنبه در نشست قطبی مجمع مطالبه گران در شرق هرمزگان، با بیان اینکه اگر کار مطالبه‌گری را آگاهانه و هوشمندانه همراه با دلسوزی انجام دهیم، تاثیر آن در حل و فصل مشکلات افزایش خواهد یافت، اظهارکرد: تاکنون پیش آمده که دبیران مجامع مطالبه‌گری مطالبی را که از چشم ما پنهان مانده را برایمان بازگو کردند.

وی بیان کرد: گاهی اوقات در راستای حل مشکلات فقط آگاهی کافی نیست بلکه توجه و حساسیت نسبت به آن مشکل نیز حائز اهمیت است؛ بنابراین جلسات باید تخصصی برگزار شود تا بتوانیم با اطلاعات دقیق، هرچه سریع‌تر در جهت برطرف کردن مشکلات گام موثرتری برداریم.

معاون استاندار هرمزگان، در رابطه با موضوع اسکله میناب نیز گفت: مطالعات این طرح در سازمان بنادر و دریانوردی استان آغاز شده است و این مطالعات در مرحله امکان سنجی و جانمایی قرار دارد.

وی همچنین به مساله لایروبی رودخانه میناب اشاره کرد و گفت: برای سال آینده از مسئول آب منطقه‌ای دعوت خواهیم کرد تا در مجمع مطالبه‌گران توضیحات لازم را ارائه دهد.

رفع مشکل قاچاق سوخت نیازمند راه حل هوشمندانه است

فرماندار ویژه میناب در ادامه در پاسخ به سوالات مطالبه‌گران با اشاره به معضل سوخت نیز گفت: جلسات متعددی در شورای تامین استان با حضور استاندار هرمزگان برگزار کردیم، پیدا کردن راه حل هوشمندانه برای مشکل قاچاق سوخت کار دشواری است.

به گفته وی، حدود یکهزار خودرو در میناب برای جابجایی معلمان، خدمات رسانی، آژانس‌ها، مسافربران شخصی و غیره شناسایی کردیم و از آموزش و پرورش و دستگاه‌ها خواستیم تا این لیست را در اختیار ما قرار دهند، مشکل سوخت آنان برطرف شود.

فرماندار ویژه میناب با بیان اینکه علاوه بر انجام کارهای امنیتی و نظارتی در این زمینه نیازمند به فرهنگ سازی هستیم، گفت: برای از بین بردن مشکل قاچاق سوخت به تعامل و مشارکت تمام دستگاه‌های متولی نیازمند هستیم.

شهرستان میناب در شرق استان هرمزگان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha