خرید قسطی گوشی از مرجع موبایل | خرید ایفون قسطی

خرید گوشی قسطی بدون ضامن و پیش پرداخت در کمترین زمان و پایین‌ترین قیمت در بانی‌نو وجود دارد که شما می‌توانید گوشی دلخواه خود را از سه پلتفرم از کی وام، دیجی پی و ایزی پی به صورت قسطی خریداری کنید و محصول مورد نظر خود را در کوتاه‌ترین زمان، بدون ضامن و پیش پرداخت تحویل بگیرید.

خرید قسطی گوشی از مرجع موبایل به شما کمک می‌کند تا بتوانید به راحتی گوشی‌های گران قیمت را به صورت قسطی تهیه کنید. فروشگاه اینترنتی بانی‌نو با ارائه تمامی محصولات با کمترین قیمت برای شما شرایط خرید اقساطی را نیز فراهم کرده است. شما می‌توانید همه‌ی مدل‌های گوشی موبایل را با گارانتی معتبر و پشتیبانی حرفه‌ای خریداری کنید. خرید نقدی ایفون ممکن است برای افرادی که کارمند هستند، کمی سخت باشد؛ اما خرید آیفون قسطی راه‌حلی مطمئن و عقلانی است.

خرید گوشی قسطی بدون ضامن و پیش پرداخت

خرید گوشی قسطی بدون ضامن و پیش پرداخت در کمترین زمان و پایین‌ترین قیمت در بانی‌نو وجود دارد که شما می‌توانید گوشی دلخواه خود را از سه پلتفرم از کی وام، دیجی پی و ایزی پی به صورت قسطی خریداری کنید و محصول مورد نظر خود را در کوتاه‌ترین زمان، بدون ضامن و پیش پرداخت تحویل بگیرید. در ضمن توجه داشته باشید که کالاها از گارانتی معتبر برخوردار هستند و شما می‌توانید در صورت نیاز با مشاوران تخصصی ما رایگان مشاوره کنید.

خرید قسطی گوشی از مرجع موبایل | خرید ایفون قسطی

قیمت گوشی

قیمت گوشی با توجه به برندهای متنوع، متفاوت است. اپل، شائومی، سامسونگ و... شما کدام را انتخاب می‌کنید؟ گزینه‌های زیادی وجود دارد که انتخاب را برای شما سخت می‌کند. با توجه به سه دسته پایین‌رده، میان‌رده و بالارده قیمت گوشی مختلف است که به ترتیب کمترین و بشترین قیمت را دارند که شما می‌توانید با توجه به بودجه، نیز و اولویت خود انتخاب کنید؛ همچنین می‌توانید برای اطلاع دقیق قیمت گوشی موبایل به سایت بانی‌نو مراجعه کنید.

قیمت گوشی آیفون

قیمت گوشی آیفون با توجه به نوسات بازار و بالا رفتن ارز همواره با افزایش قیمت مواجه بوده است. اگر دوست دارید که این گوشی لوکس را خریداری کنید اما توانایی خرید نقدی آن را ندارید، پیشنهاد ما خرید اقساطی است. با توجه به مواردی که در بالا گفتیم در هر صورت خرید اقساطی به نفع شما خواهد بود چرا که ممکن است افزایش قیمت تمامی مدل‌های آیفون روزانه باشد.

در واقعیت آیفون‌ها هیچ وقت جزو دسته‌ی گوشی‌های ارزان قیمت نبوده‌اند اما در کشور ما به خاطر وجود هزینه‌ی عوارض گمرک و ریجستری، بیش از حد گران هستند.

قیمت گوشی شیائومی

قیمت گوشی شیائومی همیشه مناسب و مقرون به صرفه بوده است. امروزه این برند چینی طرفدارن زیادی پیدا کرده است. برای هر زیر برند Poco، Redmi، Mi، Redmi Note، Redmi K قیمت متفاوت است. این برند همواره با شعار قیمت کمتر و فروش بیشتر گوشی‌های با کیفیتی را تولید می‌کنند. جدیدترین گوشی موجود در بازار ایران، گوشی موبایل شیائومی مدل REDMI Note 13 Pro 5G می‌باشد که دوربین اصلی آن 200 مگاپیکسل به همراه لرزش گیر اپتیکال و دیجتالی است که امکان بزرگ نمایی اپتیکال تا 4 برابر را ارائه می‌دهد.

قیمت گوشی سامسونگ

قیمت گوشی سامسونگ با توجه به مدل و مشخصات فنی گوشی متفاوت است. سامسونگ همواره برند معروف و پر طرفداری است که در تمام رنج قیمتی مدل‌های متنوع و محبوبی را ارائه می‌کند. امروزه شاهد رونمایی برترین مدل سری 24 این برند بودیم؛ اس 24 اولترا محصولی با پردازنده قدرتمند و سه لنز دوربین با کیفیت تولید شده است. در واقع ممکن است قیمت گوشی سامسونگ نسبت به سایر برندها بالاتر باشد اما کارایی، عملکرد و مشخصات فنی گوشی‌های این برند تفاوت قیمت را جبران می‌کند.

خرید قسطی گوشی از مرجع موبایل | خرید ایفون قسطی

فروش گوشی اپل از دم قسط

فروش گوشی اپل از دم قسط یکی از بزرگترین فرصت برای خرید گوشی از این برند پرطرفدار است. شما می‌توانید تمامی مدل‌های آن را از فروشگاه آنلاین بانی‌نو قسطی و بدون پشی پرداخت و ضامن خریداری کنید. اپل همواره تولیدکننده قدرتمند گوشی‌های لوکس و با کیفیت است که مدل‌های آن در کنار کیفیت زیاد، قیمت نسبتاً بالایی دارند.

درخواست وام و خرید اعتباری

درخواست وام و خرید اعتباری در بانی‌نو به شما این امکان را می‌دهد تا از طریق سه پلتفرم محبوب ایزی پی، از کی وام و دیجی پی وام دریافت کنید. توجه داشته باشید که برای خرید اعتباری از این سه پلتفرم بدون ضامن و پیش پرداخت، تنها یک برگه چک صیادی نیاز دارید. نکته حائز اهمیت اینکه مبلغی تحت عنوان کارمزد زیر ساخت و عملیات در هر کدام از پلتفرم‌ها دریافت می‌شود.

بانی‌نو واردکننده تمامی کالاهای دیجیتال می‌باشد که انواع محصولات خود را از جمله لپ تاپ، گوشی موبایل، انواع کنسول بازی، انواع کامپیوتر و قطعات آن، انواع صندلی گیمینگ، هندزفری و... به شکل اقساط ارائه می‌کند.

برای خرید اقساطی از فروشگاه اینترنتی بانی‌نو ابتدا باید وارد سایت baninopc.com شوید و برای خرید کالای مورد نظر خود اقدام نمایید؛ چناچه در مورد نحوه دریافت وام بدون ضامن سوال یا ابهامی دارید، با شماره تماس 43000017-021 داخلی 2 تماس حاصل نمایید تا راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی و از سوی سفارش دهنده تهیه شده است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

۱ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha