۲۶ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۴۶
کد خبر: 85419913
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کمیته امداد فارس بیش از ۲ هزار حامی برای نیازمندان جذب کرد

شیراز-ایرنا-معاون کمیته امداد استان فارس اعلام کرد: جذب ۲هزار و ۱۴ حامی جدید برای یتیمان و نیازمندان در پنج روز ابتدایی ماه مبارک رمضان، اتفاق بی نظیر در کشور است و باعث دلگرمی بیش از ۳۷ هزار کودک در سراسر استان شده است.

یوسف علوی شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به فضائل و برکات ماه مبارک رمضان و ضرورت توجه و دستگیری از ایتام و نیازمندان گفت: این خیران نیک اندیش، در پنج روز ابتدایی این ماه مبارک در اولین مرحله ۴۰۰ میلیون ریال به حساب فرزندان معنوی خود واریز کردند.

وی ادامه داد: همچنین هزار و ۲۰۰ نفر نیز فرم های اولیه را تکمیل کردند و در نوبت ثبت نام هستند که در روزهای آتی به جمع حامیان استان اضافه می شوند.

معاون کمیته امداد استان فارس افزود: در حال حاضر ۱۴۴ هزار و ۴۵ حامی نیکوکار استان فارس حمایت از ۳۷ هزار و ۷۱۴ فرزند طرح اکرام ایتام و محسنین را برعهده‌دارند که از این تعداد ۱۰ هزار و ۴۸۶ فرزند از ایتام و مابقی از فرزندان محسنین(کودکان نیازمند) هستند که از ابتدای امسال تاکنون مبلغ ۲ هزار و ۳۶۰ میلیارد ریال را به حساب فرزندان معنوی خود به صورت مستقیم واریز کردند.

علوی گفت: طرح ملی اطعام مهدوی چند سالی است در کشور با هدف تهیه و توزیع بسته های معیشتی و غذای گرم بین جامعه هدف برگزار می شود که در از ابتدای ماه رمضان تاکنون ۴۰ هزار پرس غذای گرم، ۲۱ هزار و ۸۰۰ پرس افطاری ساده در قالب تهیه اقلام غذایی برای افطار خانواده های نیازمند و ۲ هزار و ۵۷۷ بسته غذایی جمعا به ارزش بیش از ۴۴۲ میلیارد ریال با کمک خیرین استان تهیه شده و به دست نیازمندان رسیده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha