۲۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۳۲
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 85420586
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۸۹ میلیارد ریال تسهیلات کشاورزی و خسارت خشکسالی در لالی و هندیجان پرداخت شد

اهواز- ایرنا - مدیر جهاد کشاورزی شهرستان لالی گفت: ۸۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات کشاورزی و خسارت خشکسالی طی سال جاری در شهرهای لالی و هندیجان پرداخت شد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، مهرداد هزاریان روز یکشنبه در این خصوص بیان کرد: با همکاری بانک کشاورزی شهرستان لالی ۳۲میلیارد و۴۰۰ میلیون ریال خسارت ناشی از خشکسالی مربوط به سال ۹۹ پرداخت شد.

وی افزود: بیمه کردن محصولات کشاورزی و دامی توسط کشاورزان و دامداران باعث می‌شود بخشی از خسارات مالی حوادث هنگام خشکسالی، سیل، بیماری و سایر حوادث غیرمترقبه که به محصولات کشاورزی و دامی خسارت وارد می‌کنند جبران شود.

هزاریان به کشاورزان و دامداران شهرستان توصیه کرد: با مراجعه به دفتر بیمه محصولات کشاورزی و دامی شهرستان لالی محصولات خود را بیمه کنند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان هندیجان نیز گفت: مبلغ ۵۷ میلیارد ریال تسهیلات از محل خط اعتباری مکانیزاسیون در زیر بخش‌ زراعت شهرستان توزیع شده است.

علی شکاری بیان کرد: این تسهیلات با کارمزد ۲۳ درصد و بازپرداخت چهار ساله، جهت خرید انواع دستگاه‌های کاشت و داشت محصولات زراعی، به متقاضیان در شهرستان پرداخت شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha