نوسازی مدارس هرمزگان در بخش مسئولیت اجتماعی و مشارکت خیران خوش درخشید

بندرعباس - ایرنا - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان گفت: طی ارزیابی سازمان نوسازی مدارس و براساس گزارش تعهدات بیست و پنجمین جشنواره خیران مدرسه ساز کشور، این اداره‌کل در جذب تعهدات مسئولیت اجتماعی، مشارکت خیران و گروه‌های مردمی و جهادی حائز رتبه عالی شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدراس هرمزگان، مهدی باوقار زعیمی روز یکشنبه در این راستا اظهار کرد: مجمع خیران مدرسه ساز هرمزگان در کنار اداره‌کل نوسازی مدارس استان هرمزگان فعالیت داشته و نقش مهمی را در جذب خیران ایفا کرده است.

وی با اشاره به گلریزان احداث و تجهیز فضاهای آموزشی ابراز کرد: در جذب تعهدات مسوولیت اجتماعی (CSR) نخستین گلریزان احداث و تجهیز فضاهای آموزشی با مشارکت صنایع و بنگاههای اقتصادی در کشور توسط اداره‌کل نوسازی مدراس استان هرمزگان برگزار که موجب تعهد احداث ۳۲۰ کلاس درس در این گلریزان شد.

باوقار با بیان اینکه اداره‌کل نوسازی مدارس هرمزگان پیشگام در مشارکت در احداث فضاهای آموزشی با مشارکت بخش خصوصی است، اظهار کرد: جشن گلریزان احداث و تجهیز فضاهای آموزشی به همت استاندار هرمزگان و نگاه ویژه رییس سازمان نوسازی مدارس کشور در استان برگزار شد.

وی با قدردانی از حمایت‌های ویژه استاندار و رییس سازمان نوسازی کشور اظهار کرد: صنایع و بخش خصوصی در استان هرمزگان نشان دادند در کنار سایر خیران دغدغه توسعه و آبادانی کشور را دارند و برای بالندگی فرزندان این مرزوبوم تلاش می کنند.

باوقار با اشاره به اینکه خیران هرمزگانی با مشارکت در امر مقدس مدرسه سازی سرعت احداث فضاهای آموزشی در دولت سیزدهم را بسیار بالا برده اند، خاطرنشان کرد: ۷۵ درصد پروژه‌های نوسازی مدارس هرمزگان با مشارکت خیران احداث شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha